آخرین وضعیت پیوستن روزبه چشمی به باشگاه استقلال

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، روزبه چشمی بازیکنی بود که در سرانجام فصل گذشته از استقلال جدا شد و بیان نمود می خواهد در کشورهای دیگر بازی کند. ابتدا از قطر به عنوان مقصد چشمی یاد شد ولی در ادامه تیم هایی از لالیگای دو اسپانیا با این بازیکن مذاکره کردند. در نهایت این بازیکن به خاطر شرایطی که وجود داشت قید بازی در خارج از کشور را زده و طبق ادعای مدیرعامل استقلال، ظرف امروز یا فردا استقلالی می شود.

آخرین وضعیت پیوستن روزبه چشمی به باشگاه استقلال

امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در این خصوص گفت: چندین بار با مدیر برنامه چشمی صحبت کردم. تصور می کنم مانعی برای پیوستن چشمی به تیم ما وجود نداشته باشد. ان شاءالله تا چند روز دیگر قراردادش را امضا می کند.

وی درباره اینکه حضور چشمی در استقلال چند درصد قطعی است؟ تاکید کرد: تقریبا به توافق رسیده ایم. استراماچونی هم از نظر فنی این بازیکن را تایید کرده است.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: چشمی می خواست به اروپا برود. حتی دو ماه پیش و قبل از حضور استراماچونی با او صحبت کردم که گفت قصد ندارد در ایران بازی کند ولی اگر بخواهد در لیگ برتر توپ بزند، انتخابش فقط استقلال است. امیدوارم ظرف امروز و فردا این قرارداد نهایی شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16268

به "آخرین وضعیت پیوستن روزبه چشمی به باشگاه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین وضعیت پیوستن روزبه چشمی به باشگاه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید