آمادگی ایران برای یاری به ونزوئلا جهت عبور از وضعیت سیاسی موجود و مقابله با دخالتهای غیر قانونی خارجی

به گزارش مهسان بلاگ، هیات ایرانی به ریاست محسن بهاروند در کاراکاس آمادگی ایران برای یاری به ونزوئلا جهت عبور از وضعیت سیاسی موجود و مقابله با دخالتهای غیرقانونی خارجی را خاطرنشان کرد.

آمادگی ایران برای یاری به ونزوئلا جهت عبور از وضعیت سیاسی موجود و مقابله با دخالتهای غیر قانونی خارجی

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، محسن بهاروند دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل آمریکای وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ونزوئلا سفر نموده است با وزیر امور خارجه این کشور ملاقات کرد.

در این ملاقات ضمن مرور مسائل جاری مهم در روابط دو کشور، راههای توسعه و تقویت هر چه بیشتر روابط آنالیز و بر گسترش روابط در حوزه های جدید سیاسی و مالی تاکید شد.

در این دیدار، هیات ایرانی آمادگی کشورمان را برای یاری به ونزوئلا جهت عبور از وضعیت سیاسی موجود و مقابله با دخالتهای غیر قانونی خارجی در آن کشور اعلام و طرفین رفتارهای خصمانه و غیر قانونی آمریکا از جمله دخالت در امور داخلی سایر کشورها را تقبیح و آن را محکوم به شکست خواندند.

وزیر امور خارجه ونزوئلا از حمایتهای کشورمان از مردم و دولت ونزوئلا قدردانی کرد.

وزارت امور خارجه کشورمان پیش از این سفر با بسیاری از کشورهای مستقل دنیا رایزنی نموده و در کوشش است تا هماهنگی و گسترش همکاریهای کشورهای دوست و همفکر در رابطه با حمایت از ونزوئلا را افزایش دهد.

دستیار وزیر امور خارجه کشورمان در سفر به ونزوئلا علاوه بر وزیر امور خارجه این کشور، با معاون رئیس جمهور و وزیر برنامه ریزی، وزیر راه و ترابری ونزوئلا نیز دیدار نموده است.

در این سفر، هیاتی متشکل از کارشناسان و متخصصان مختلف از جمله در زمینه دفاعی دستیار وزیر امور خارجه کشورمان را همراهی می نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7850

به "آمادگی ایران برای یاری به ونزوئلا جهت عبور از وضعیت سیاسی موجود و مقابله با دخالتهای غیر قانونی خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی ایران برای یاری به ونزوئلا جهت عبور از وضعیت سیاسی موجود و مقابله با دخالتهای غیر قانونی خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید