اجرای خط آبرسانی در زمان بحران در گلپایگان

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/اصفهان رئیس بخش فنی و مهندسی آبفا شهرستان گلپایگان گفت: شرکت آب و فاضلاب خطی را طراحی کرد که در موقع پیک مصرف و بحران بتواند آب شرب پایدار را تامین کند.

اجرای خط آبرسانی در زمان بحران در گلپایگان

وحید شهبازی عصر امروز(دوشنبه) در جلسه کمیسیون حفاری، اظهار کرد: یکی از اهداف شرکت آب و فاضلاب تامین آب شرب پایدار است و از اهداف بزرگتر آن تامین آب در مواقع بحران است. شرکت آب و فاضلاب به همین منظورموضوع مهم خطی را طراحی کرد که در موقع پیک مصرف و بحران بتواند آب شرب پایدار را تامین کند.

وی ادامه داد: مقرر شده است که از محل تصفیه خانه آب شرب گلپایگان خطی به طول 5 کیلومتر از تصفیه خانه تا رباط ابلولان اجرایی و عملیاتی گردد. تامین اعتبار خرید لوله صورت گرفته و در مرحله انتخاب پیمانکار است. این طرح 2.5 میلیارد تومان برای خرید لوله، 500 میلیون تومان اتصالات و حدود 700 میلیون تومان نیز برای اجرای پروژه هزینه در بر خواهد داشت.

به گزارش خبرنگاران، رئیس بخش فنی و مهندسی آبفا شهرستان گلپایگان، گفت: حدود 3 ماه پس از آغاز کار، این پروژه به بهره برداری خواهد رسید. این خط در راستای پدافند غیرعامل و مدیریت بحران است و با توجه به شرایطی که در شهرستان داریم آب شرب پایدار رباط ابلولان، سررباطان، جنوب شهرستان، خیابان شهید عابدی، 12 متری فجر و کوچه های شهید آمسیح را تامین خواهد نمود و بر روی فشار آب کل شهر نیز تاثیر خواهد داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 26351

به "اجرای خط آبرسانی در زمان بحران در گلپایگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای خط آبرسانی در زمان بحران در گلپایگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید