اعطای نقدینگی 1100 میلیارد تومانی به شرکتهای دانش بنیان طی 10 ماه

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، دکتر علی وحدت امروز در حاشیه گردهمایی صنایع، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های صنعت فولاد که در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار گردید، در جمع خبرنگاران گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی طی ده ماه گذشته توانسته میزان 1100 میلیارد تومان به شرکت های دانش بنیان اعطا کند.

اعطای نقدینگی 1100 میلیارد تومانی به شرکتهای دانش بنیان طی 10 ماه

وی ادامه داد: این میزان حجم نقدینگی به واسطه بانک ها و صندوق های پژوهش و فناوری به شرکت های دانش بنیان بوده است.

رئیس صندوق نوآوری ادامه داد:در حال حاضر توانمندی های شرکت های دانش بنیان حوزه فولاد به مدت سه روز در صندوق ارائه شد که حاصل آن 111 قرارداد و تفاهم نامه شرکت ها با 11 شرکت بزرگ فولادی بوده است؛ ارزش این میزان قرارداد و تفاهم نامه ها برابر با 375 میلیارد تومان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم این قرارداد و تفاهم نامه ها با بسته های تشویقی صندوق به قراردادهای قطعی منجر گردد، گفت: در حال حاضر 11 شرکت بزرگ فعال در حوزه فولاد به واسطه این رویداد به شرکت های فناور معرفی و با آنها قراردادی منعقد نموده اند.

وحدت تاکید نمود: تسهیلات لیزینگ و استثناهای صندوق نوآوری و شکوفایی برای شرکت های بزرگ نوعی جذابیت برای خرید ایجاد می نماید زیرا این تسهیلات با نرخ 9 درصد است که در اختیار خریداران محصولات دانش بنیان قرار می گیرد و این باعث رونق بازار در آن حوزه مورد نظر خواهد شد.

وی با اشاره به رویدادهایی که تاکنون در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شده، گفت: در رویدادهای حوزه صنایع غذایی، تجهیزات پزشکی، پهپادها، فضایی، فولاد که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شده حوزه صنایع غذایی از سوی صنایع بزرگ بیشترین استقبال را داشته است.

وی ادامه داد: در رویداد ارائه توانمندی های شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در حوزه صنایع غذایی بیش از 400 میلیارد تومان قرارداد و تفاهم نامه بین شرکت های دانش بنیان و شرکت های صنعتی بزرگ منعقد شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 110 شرکت دانش بنیان فعال در حوزه فولاد محصولاتی بر پایه دانش فراوری می نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 19625

به "اعطای نقدینگی 1100 میلیارد تومانی به شرکتهای دانش بنیان طی 10 ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای نقدینگی 1100 میلیارد تومانی به شرکتهای دانش بنیان طی 10 ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید