افرادی که از خون دخترم سوءاستفاده می نمایند را حلال نمی کنم

به گزارش مهسان بلاگ، حیدر علی خدایاری پدر مرحوم سحر خدایاری ملقب به دختر آبی در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح جزئیات ماجرایی که برای دخترش اتفاق افتاده بود، اظهار کرد: دختر من از نظر عصبی مشکل داشت و در آن روز هم اعصابش به هم می ریزد و فحاشی می نماید و با مامور نیروی انتظامی درگیر می گردد.

افرادی که از خون دخترم سوءاستفاده می نمایند را حلال نمی کنم

خدایاری توضیح داد: در این چند روزی که سحر در بیمارستان بستری بود هیچ سلبریتی یا فوتبالیست یا مسئولی به ملاقات سحر نیامدند و من کسی را ندیدم.

وی ادامه داد: هرکسی که می گوید سحر قربانی شده بی دلیل این حرف را می زند، سحر قربانی چه شده؟ یک مشکل عصبی داشته که در روزی که به دادگاه می رود باز هم اعصابش به هم می ریزد و بعد اقدام به خودسوزی می نماید.

خدایاری اعلام نمود: هیچ حکمی مبنی بر زندانی شدن سحر صادر نشده و ما به عنوان خانواده سحر اعلام می کنیم که اصلا قرار نبوده سحر زندانی گردد.

وی اضافه نمود: من فدایی نظام هستم و در جنگ تحمیلی هم جانباز شدم، امام را با جان و دل دوست دارم و از این به بعد هم اگر خدایی نکرده برای کشور اتفاقی رخ دهد از پیشتازانی هستم که از نظام دفاع کنم، ترسی ندارم اگر یک درصد با نظام مسئله ای داشتم الان اعلام می کردم ولی می گویم که نه من و نه دخترم و نه هیچ یک از افراد خانواده ام با نظام نه مسئله ای داشته ایم و نه داریم.

خدایاری گفت: پیکر دخترم را بعد از فوت تحویل دادند و مسئله ای برای دریافت پیکرش نداشتیم و گفتند هر جایی دلتان می خواهد سحر را دفن کنید و اصلا برای خاکسپاری و مراسم هم مسئله ای نداشتیم.

وی در سرانجام گفت: از افرادی که از خون دختر من سوءاستفاده مینمایند راضی نیستم و حلالشان نمی کنم، این افراد اشتباه می نمایند که به بهانه اتفاقی که برای سحر اتفاق افتاده، علیه کشور صحبت می نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16636

به "افرادی که از خون دخترم سوءاستفاده می نمایند را حلال نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افرادی که از خون دخترم سوءاستفاده می نمایند را حلال نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید