انتقاد تند معاون اوباما از ترامپ به دلیل دخالت کشورهای دیگر در انتخابات آمریکا

به گزارش مهسان بلاگ، جو بایدن از اظهارات دونالد ترامپ مبنی بر گوش کردن به اطلاعات منفی نهادهای خارجی درباره رقبای سیاسی خود، به شدت انتقاد کرد.

انتقاد تند معاون اوباما از ترامپ به دلیل دخالت کشورهای دیگر در انتخابات آمریکا

به گزارش به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، جو بایدن، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا امروز آدینه از اظهارات دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور مبنی بر گوش کردن به اطلاعات منفی نهادهای خارجی درباره رقبای سیاسی خود، به شدت انتقاد کرد و اضافه کرد وی کاملا اشتباه می نماید.

جو بایدن، نامزد پیشتاز دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 در بیانیه ای اظهار داشت: ساده است. انتخابات ما توسط مردم آمریکا صورت می گیرد نه روسیه یا قدرت خارجی دیگری.

وی اضافه کرد: ترامپ به اهمیت این موضوع که نامزدها اطلاعات مخرب درباره رقبایشان را از یک دولت خارجی بپذیرند فکر نکرده است. او به شدت اشتباه می نماید.

وی روز چهارشنبه در توئیتی در انتقاد از ترامپ نوشت: ترامپ بار دیگر از مداخله خارجی در انتخابات ما استقبال می نماید. این ربطی به سیاست ندارد. این موضوع تهدیدی برای امنیت ملی است. رئیس جمهور آمریکا نباید به دنبال یاری و تشویق افرادی باشد که به دنبال تضعیف دموکراسی هستند.

ترامپ پیشتر به شبکه ا ی بی سی نیوز گفته بود در صورتی که یک نهاد خارجی اطلاعات مخربی درباره یک رقیب سیاسی ارائه دهد گوش می نماید. وی گفت: تصور می کنم شاید بخواهید گوش دهید. گوش کردن کار اشتباهی نیست. این موضوع مداخله به شمار نمی رود. آن ها اطلاعاتی دارند. فکر می کنم این اطلاعات را از آن ها بگیرم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 10870

به "انتقاد تند معاون اوباما از ترامپ به دلیل دخالت کشورهای دیگر در انتخابات آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد تند معاون اوباما از ترامپ به دلیل دخالت کشورهای دیگر در انتخابات آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید