انتقال نظامیان آمریکایی از آلمان به لهستان تخلف است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، ولفگانگ ایشینگر رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ در تبادل نظر با مجله بیلد با اشاره به سخنان اخیر ریچارد گرنل سفیر آمریکا در آلمان در مورد انتقال نظامیان آمریکایی به لهستان گفت: انتقال نظامیان آمریکایی از آلمان به لهستان به نوعی تخلف محسوب شده و مغایر با سیاست های ناتو در قبال روسیه است.

انتقال نظامیان آمریکایی از آلمان به لهستان تخلف است

این در حالی است که جورجت موسبکر سفیر آمریکا در لهستان نیز در صفحه توئیتر خود نوشت: لهستان بودجه نظامی خود را به 2 درصد افزایش داده در حالی که آلمان تاکنون از آن سر باز زده است، به همین منظور ما با کمال میل پذیرای نیروهای نظامی آمریکا از آلمان هستیم.

لازم به ذکر است بعضی از کشورهای اروپای شرقی مانند لهستان و لتونی پس از الحاق شبه جزیره کریمه به خاک روسیه در سال 2014 از بیم هرگونه اقدام مشابه هزینه های نظامی خود را تا 2 درصد فراوری ناخالص ملی افزایش داده اند. به همین دلیل دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا خواهان اقدام مشابه برلین شده که تاکنون محقق نشده است.

لهستان، آمریکا را نیروی دفاعی خود در برابر تهدیدات احتمالی روسیه می داند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14264

به "انتقال نظامیان آمریکایی از آلمان به لهستان تخلف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال نظامیان آمریکایی از آلمان به لهستان تخلف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید