انصاری فرد: اولتیماتومی به کالدرون نداده ایم، عملکرد او را در نیم فصل ارزیابی می کنیم

به گزارش مهسان بلاگ، محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تأکید کرد، مدیریت این باشگاه اولتیماتومی به سرمربی آرژانتینی سرخپوشان نداده است.

انصاری فرد: اولتیماتومی به کالدرون نداده ایم، عملکرد او را در نیم فصل ارزیابی می کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمدحسن انصاری فرد پس از رجحان یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: خدا را شکر این بازی جام حذفی را بردیم و بچه ها خیلی زحمت کشیدند. طبق معمول بازی دست ما بود، اما همین که یک بر صفر هم بردیم، غنیمت است.

وی در واکنش به اینکه گفته شده بود باشگاه پرسپولیس به کالدرون اولتیماتوم داده است، توضیح داد: ما اولتیماتومی به کالدرون نداده ایم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه اعلام شده بود مدیران این باشگاه در صورت رقم خوردن هر نتیجه ای از سرمربی آرژانتینی سرخپوشان حمایت می نمایند، اعلام کرد: ما ارزیابی خود را نیم فصل انجام می دهیم.

انصاری فرد درباره صحبت هایی مبنی بر تغییر کادر فنی پرسپولیس اعلام کرد: اکنون خوشحالیم که به مرحله بعدی جام حذفی صعود نموده ایم!

وی راجع به اینکه گفته شد او برای سرمربیگری تیم پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ مذاکره نموده است، گفت: سرمربی ما کالدرون است و درباره برانکو بحث نکنید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 27471

به "انصاری فرد: اولتیماتومی به کالدرون نداده ایم، عملکرد او را در نیم فصل ارزیابی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: اولتیماتومی به کالدرون نداده ایم، عملکرد او را در نیم فصل ارزیابی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید