انگلیس بالگردهای آپاچی در مرز روسیه مستقر کرد

به گزارش مهسان بلاگ، پس از اقدام فرانسه در استقرار سرباز و تجهیزات نظامی در یک پایگاه در نزدیکی مرز روسیه، ارتش انگلیس نیز بالگردهای آپاچی را در نزدیکی مرز روسیه مستقر نموده است.

انگلیس بالگردهای آپاچی در مرز روسیه مستقر کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، در حالی که فرانسه حدود 300 سرباز، 5 دستگاه تانک و 20 خودروی زرهی را در یک پایگاه نظامی در نزدیکی مرز روسیه مستقر کرده تا حضور نظامی ناتو در منطقه را افزایش دهد، ارتش انگلیس نیز 5 فروند بالگرد آپاچی خود را در پایگاه هوایی آماری استونی مستقر کرده است.

این بخشی از کوشش کشورهای ناتو برای افزایش حضور نظامی خود در منطقه بالتیک است. این خبر را وزارت دفاع استونی روز شنبه اعلام کرده است. این بالگردها احتمالا در رزمایش های ناتو موسوم به طوفان بهار شرکت خواهند کرد. این پایگاه هوایی در 140 کیلومتری مرز روسیه واقع شده است.

این بالگردها به زودی پروازهای خود را در حریم هوایی استونی انجام خواهند داد. پیش از این نیز سفارت فرانسه در استونی از ورود 300 سرباز ارتش به شهر تاپا در نزدیکی مرز روسیه خبر داده است. این سربازان قرار است تا خاتمه اوت در این پایگاه نظامی مستقر باشند.

مسکو بارها نگرانی خود را نسبت به فعالیت های نظامی بی سابقه ناتو در منطقه اعلام کرده است. ناتو به بهانه تهدید روسیه فعالیت های نظامی خود در نزدیکی مرز روسیه را افزایش داده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8377

به "انگلیس بالگردهای آپاچی در مرز روسیه مستقر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس بالگردهای آپاچی در مرز روسیه مستقر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید