اپل سال جاری مک بوک پرو 16 اینچی و نمایشگر 32 اینچی 6K معرفی می نماید

به گزارش مهسان بلاگ، اپل می خواهد سال جاری طراحی مک بوک پرو را به طور کامل تغییر دهد. این خبر را Ming-Chi Kuo که یکی از لودهنگان مورد اطمینان در خصوص مسائل اپل است، اعلام نموده. وی گفته که قرار است مک بوک پرو جدید یک مدل رده بالا که نمایشگری بین 16 تا 16.5 اینچ خواهد داشت، داشته باشد که به این ترتیب، این مدل، به بزرگ ترین مک بوک اپل از زمان مک بوک پروهای 17 اینچی که در سال 2012 فروخته می شدند، تبدیل می گردد. Kuo همچنین می گوید قرار است خانواده مک بوک پرو به لپتاپی 13 اینچ با 32 گیگابایت رم هم مجهز گردد تا قدرتمندترین لپ تاپ کوچک اپل به حساب بیاید. در حال حاضر تنها مک بوک پرو های 15 اینچی را می توان به 32 گیگابایت رم ارتقا داد و دیگر لپ تاپ های اپل چنین گزینه ای را ندارند.

اپل سال جاری مک بوک پرو 16 اینچی و نمایشگر 32 اینچی 6K معرفی می نماید

خبر هیجان انگیز این است که اپل می خواهد طراحی مک بوک پرو را دوباره تغییر دهد. آخرین بار اپل در سال 2016 مک بوک پروهای مجهز به تاچ بار را معرفی کرد که یک باز طراحی در این سری از لپ تاپ ها به حساب می آمد. قبل از 2016 نیز آخرین بار چهار سال پیش از آن طراحی مک بوک پرو تغییر نموده بود و حالا پس از حدود 3 سال، اپل می خواهد دوباره طراحی مک بوک پرو را تغییر دهد. اما خب این خبر هیجان انگیز، از طرفی برای بسیاری مسرور کننده نیز هست چرا که خیلی ها به طراحی مک بوک پرو های کنونی علاقه ای ندارند. مخصوصا کیبرد مک بوک پروهای جدید مسائل و حاشیه های بسیاری را برای کامپیوترهای اپل به همراه داشته است. گرچه در هر نسل این کیبرد ها بهتر شده اند اما همچنان کاربران زیادی با آن مشکل دارند و حالا اپل می تواند با باز طراحی مک بوک پرو، مسائل کیبرد این لپ تاپ را هم رفع کند.

Kuo همچنین معتقد است که کامپیوتر مک پرو جدید هم سال جاری عرضه می گردد. این کامپیوتر قرار است ماژولار باشد و خود Kuo گفته است که قطعات داخلی آن را می توان به سادگی تغییر داد و کامپیوتر را از نظر سخت افزاری بروز کرد. جدا از این موارد، Kuo گفته که کوپرتینویی ها قرار است با عرضه یک مانیتور 31.6 اینچی با رزولوشن 6K، به بازار مانیتورها برگردد. این مانیتور قرار است پنلی با تکنولوژی Mini LED Backlight داشته باشد. اپل آخرین بار در سال 2016 مانیتورهای تاندربولت دیسپلی را عرضه کرد و پس از آن، این شرکت دیگر هیچ محصولی در حوزه نمایشگرهای کامپیوتری نداشته است. در عوض Apple تصمیم گرفت در آن موقع با ال جی همکاری کند تا نمایشگر 21 و 27 اینچ برای کامپیوترهای مک بسازد و عرضه کند.

Kuo همچنین اطلاعاتی درباره نسل جدید آیفون هایی که سال جاری قرار است عرضه شوند نیز داده که در پستی جداگانه به آن ها پرداخته ایم. شما درباره مک بوک پرو 16 اینچی چه فکر می کنید؟

منبع: TheVerge

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5668

به "اپل سال جاری مک بوک پرو 16 اینچی و نمایشگر 32 اینچی 6K معرفی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل سال جاری مک بوک پرو 16 اینچی و نمایشگر 32 اینچی 6K معرفی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید