ایمن سازی وسایل گرمایشی مدارس کشور از اولویتهای آموزش و پرورش است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمدبطحایی پیش از ظهر پنج شنبه پس از افتتاح مدارس مختلف در آران و بیدگل در جمع خبرنگاران گفت: وسایل گرمایشی اگرچه ممکن است دارای استاندارد اولیه باشند اما بسیاری از آنها برای محیط های دانش آموزی ایمن نیست.

ایمن سازی وسایل گرمایشی مدارس کشور از اولویتهای آموزش و پرورش است

وی اضافه کرد: وسایل گرمایی و بخاری حدود یک سوم مدارس کشور اعم از گازسوز و نفتی باید به وسایل گرمایشی ایمن تبدیل شوند.

وزیر آموزش وپرورش ابراز داشت: 26 درصد مدارس کشور شامل 170 هزار کلاس درسی دارای استانداردهای آموزشی نیست و از این تعداد کلاس 25 هزار کلاس درس ایمن نیستند که باید به سرعت عملیات ایمن سازی آنها انجام گردد.

لزوم یک خیزش همگانی برای ایمن سازی سریع وسایل گرمایشی مدارس

بطحایی با اشاره به عدم لوله کشی گاز در برخی نقاط کشور و استفاده از بخاریهای نفتی و تابشی در این مدارس توضیح داد: اگر از اعتباراتی که برای وزارت آموزش و پرورش در نظر گرفته می گردد بخواهیم برای ایمن سازی وسایل گرمایشی استفاده کنیم حدود 9 سال طول می کشد تا این کار انجام گردد مگر اینکه یک خیزش جدی و همگانی به کار بریم تا مدارس در طول یکی دو سال از این لحاظ ایمن گردد.

وزیر آموزش و پرورش همچنین با اشاره به تداخل امتحانات پایه دوازدهم وکنکورسراسری سال آینده بیان داشت: روز شنبه آینده جلسه ای باوزارت علوم دراین خصوص برگزارمی گردد، کوشش داریم تا با زمان بندی صحیح دانش آموزان اذیت نشوند و تداخلی در این زمینه پیش نیاید.

بطحایی اضافه کرد: نکته قابل توجه طرح های افتتاحیه امروز در آران و بیدگل و کاشان این هست که همگی خیرساز هستند و ازاین لحاظ شهرستانهای آران وبیدگل و کاشان جزو شهرستانهایی هستند که خیرین نقش بسزا و موثری در امور مختلف دارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3819

به "ایمن سازی وسایل گرمایشی مدارس کشور از اولویتهای آموزش و پرورش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایمن سازی وسایل گرمایشی مدارس کشور از اولویتهای آموزش و پرورش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید