بادران، کارون اروند و داماش محکوم شدند، شکایت پیکان از شهر خودرو رد شد

به گزارش مهسان بلاگ، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، باشگاه های بادران، کارون اروند خرمشهر و داماش گیلانیان را محکوم کرد.

بادران، کارون اروند و داماش محکوم شدند، شکایت پیکان از شهر خودرو رد شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان، آرای خود را درباره تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاه ها گفت که به شرح زیر است:

با توجه به شکایت باشگاه پیکان از شهر خودروی مشهد درباره مطالبه حق آموزش علیرضا اسدی، کمیته وضعیت خواسته باشگاه پیکان در محکومیت باشگاه شهر خودرو را محمول بر صحت ندانسته و خواسته خواهان را رد کرد.

در پی شکایت محسن بنگر از باشگاه کارون اروند خرمشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ سه میلیارد و 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 70 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

براساس رأی صادر شده در پرونده شکایت رضا اسدی از باشگاه کارون اروند خرمشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 350 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ هفت میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پرونده شکایت عبدالکریم اسلامی از باشگاه بادران تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ سه میلیارد ریال طبق صورتجلسه مورخ 27 شهریورماه 98 محکوم شد. همچنین در صورت عدم پرداخت در مهلت تعیین شده، علاوه بر افزایش بدهی به میزان چهار میلیارد و 500 میلیون ریال مجازات یا مجازات های مقرر در ماده 89 مقررات انضباطی و ماده 13 مقررات نقل وانتقالات تعیین وضعیت بازیکنان مصوب 1396، نسبت به محکوم علیه اعمال خواهد شد.

در پی شکایت وحید رضایی از باشگاه داماش گیلانیان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 700 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 14 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

با توجه به شکایت پویا پورعلی از باشگاه بادران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 393 میلیون و 600 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 7 میلیون و 872 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

در پرونده شکایت سعید واسعی از باشگاه بادران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 740 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 13 میلیون و 10 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 22042

به "بادران، کارون اروند و داماش محکوم شدند، شکایت پیکان از شهر خودرو رد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بادران، کارون اروند و داماش محکوم شدند، شکایت پیکان از شهر خودرو رد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید