باید به تصمیم کالدرون درخصوص بیرانوند احترام گذاشت، بردهای پرسپولیس شانسی نیست

به گزارش مهسان بلاگ، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید درباره اختلاف نظر کالدرون و بیرانوند، باید به تصمیم سرمربی سرخ پوشان احترام گذاشت.

باید به تصمیم کالدرون درخصوص بیرانوند احترام گذاشت، بردهای پرسپولیس شانسی نیست

جواد منافی در گفت گو با خبرنگاران، درباره پیروزی دو بر صفر پرسپولیس برابر شهرداری ماهشهر، اظهار کرد: در نیمه نخست بازی متعادلی از هر دو تیم شاهد بودیم. باید بپذیریم که حریف به زمین آمده بود تا با انجام یک بازی دفاعی، از پرسپولیس نتیجه بگیرد. در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و پرسپولیس با انجام یک بازی هجومی به گل رسید. وقتی تیمی مثل شهرداری ماهشهر به دنبال دفاع است، گل زدن به این تیم ها بسیار سخت می گردد. به همین هرچه از زمان بازی می گذشت کار سخت می شد اما باز خوب است که پرسپولیس توانست در نیمه دوم به گل برسد و کار به وقت اضافه نکشید.

او در ادامه درباره اینکه گفته می گردد پرسپولیس با چاشنی شانس در بعضی بازی ها پیروز می گردد، گفت: گاهی تیمی خوب و چشم نواز بازی می نماید اما نتیجه نمی گیرد و می گویند چرا نتیجه نمی گیرید. گاهی هم تیم خوب و چشم نواز بازی نمی نماید اما نتیجه می گیرد که می گویند چرا زیبا بازی نمی کنید. به اعتقاد من کسب سه امتیاز بسیار اهمیت دارد و تیم باید طوری بازی کند که نتیجه بگیرد. تفاوتی ندارد چه کسی گل می زند. مهم این است که تیم به گل برسد و در نهایت پیروز میدان باشد. پرسپولیس هم هیمن گونه بازی می نماید و بردهایی که به دست می آورد، شانسی نیست.

منافی در ادامه درباره حواشی اخیر ایجاد شده میان کالدرون و علیرضا بیرانوند هم گفت: همه می دانند بیرانوند دروازه بان شماره یک پرسپولیس و ایران است و اکنون بهترین دروازه بان آسیا محسوب می گردد اما با این حال گاهی سرمربی تیم تصمیم می گیرد یک بازیکن نیمکت نشین باشد و بازیکن هم باید احترام بگذارد. ما در محل تمرین پرسپولیس حضور نداریم که دقیقا بدانیم چه اتفاقاتی میان کالدرون و بیرانوند اتفاق افتاده و به همین خاطر باید همه حق را به سرمربی تیم بدهیم چون او است که تصمیم می گیرد چه بازیکنی وارد زمین گردد. همه بازیکنان هم باید به تصمیم سرمربی تیم احترام بگذارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 30949

به "باید به تصمیم کالدرون درخصوص بیرانوند احترام گذاشت، بردهای پرسپولیس شانسی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید به تصمیم کالدرون درخصوص بیرانوند احترام گذاشت، بردهای پرسپولیس شانسی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید