با این اپلیکیشن، به صورت رایگان، هزاران شبکه تلویزیونی در سراسر دنیا و نیز فیلم را به صورت استریم تماشا کنید!

به گزارش مهسان بلاگ، همه ما در تلاش هستیم فیلم ها و سریال های بیشتری را پیدا و تماشا کنیم. در این میان، گاهی برنامه ها یا سرویس های استریم ویدیویی پیدا می شود که هیچ کس درباره اش چیزی نشنیده ولی دلیلی برای بد بودن شان نیست.

با این اپلیکیشن، به صورت رایگان، هزاران شبکه تلویزیونی در سراسر دنیا و نیز فیلم را به صورت استریم تماشا کنید!

مانند اپلیکیشن و سرویس Pluto TV که یک استریم پخش زنده ویدیو در چندین بخش مانند فیلم و سریال، اخبار زنده، محتوای اینترنت کابلی برای Comedy Central و MTV و VH1 یا پخش برخی ورزش ها است. بیش از 250 کانال تلویزیون و 1000 فیلم و سریال رایگان در این سرویس پیدا خواهید کرد.

به نظر می رسد Pluto TV چیزی فراتر از یک سرویس استریم ویدیو یا تلویزیون باشد. شما در این اپلیکیشن فیلم های جذاب و بزرگی پیدا می کنید و مهم تر اینکه همگی رایگان هستند و نیازی به استفاده از حساب کاربری نیست.

به همین دلیل است که تعجب می کنیم چطور سرویسی مانند Pluto TV وجود داشته و ما از آن بی خبر بودیم. شاید طرفدار بسیاری از شبکه های تلویزیونی باشید و بخواهید تمام روز آن ها را نگاه کنید ولی اگر می خواهید برخی برنامه ها و کانال ها را مشاهده کنید؛ سرویس Pluto TV معرکه است. یک روش کاملا مقرون به صرفه از نظر مصرف حجم اینترنت برای تماشای چیزی است که دوست داریم.

چگونه از Pluto TV استفاده کنیم؟

خوش حال تر می شوید اگر بفهمید این سرویس روی پلتفرم های مختلفی از جمله اندروید، آی او اس، مرورگرهای دسکتاپ و حتی Roku در دسترس است.

شما نیازی به رجیستر و ثبت نام یا حساب کاربری ندارید؛ اگرچه می توانید در این سرویس ثبت نام کنید تا انتخاب های شما سفارشی سازی شوند یا تعداد گروه و کانال خاص را برای دنبال کردن انتخاب کنید.

در نسخه اندروید این اپلیکیشن قابلیت های بیشتری گنجانده شده است؛ از جمله اینکه می توانید جست وجوهای هوشمند داشته باشید تا در وقت شما صرفه جویی شود. فهرست بسازید و گروه ها یا کانال هایی را در آن ها بگنجانید تا در دفعات بعدی زودی بدان ها دسترسی داشته باشید.

براساس پلتفرمی که استفاده می کنید؛ رابط کاربری گرافیکی کمی متفاوت خواهد بود اما در همگی و به ویژه نسخه های موبایل، به اندازه کافی ساده و روان هست که با اولین استفاده، کاربلد آن شوید. یک نوار پیمایش به سوی پایین دارد که اجازه می دهد بین پخش زنده کانال های تلویزیونی و استریم ویدیو/سریال سوییچ کنید.

مانند هر سرویس دیگری برخی محدودیت ها دارد. مثلا، بیشتر از دو ساعت نمی توانید یک کانال تلویزیونی زنده را در یک زمان ببینید. تنوع کانال های زنده آن بسیار بالا است و شما در هر موضوعی می توانید یک کانال خاص مورد علاقه تان در بخش کاورها پیدا کنید.

تبلیغات و کیفیت

به عنوان یک سرویس رایگان از تبلیغات پشتیبانی می کند. در کانال های زنده تلویزیونی که تبلیغات به شکل متفاوتی و در فواصل مختلفی از تلویزیون پخش می شوند. تبلیغات براساس کانال ها تغییر می کنند و در برخی ها تکراری هستند. در فیلم ها تبلیغات کمتری را خواهید دید.

به نظر می رسد به دلیل شیوع ویروس کرونا، عناوین فیلم و سریال این سرویس به یک باره افزایش یافته و سراغ گزینه های بسیار معروف و محبوب رفته است. مثلا، می توانید مجموعه هایی مانند The Professional، Clue، Legally Blonde modern و در سبک کلاسیک In Harms Way و Funny Face را ببینید. اگر اهل تماشای سبک جیمز باند هستید؛ می توانید به تماشای No Time To Dies بروید.

نسخه اندروید از استریم محتوا روی کروم کست پشتیبانی می کند. بنابراین، شما می توانید فیلم و سریال ها را در یک صفحه نمایش بزرگ مشاهده کنید. کیفیت استریم ها هم در پلتفرم های مختلف اندکی با هم تفاوت دارد ولی به طور کلی کیفیت ها قابل قبول است. اگر نگران مصرف بیش از اندازه حجم اینترنت هستید؛ می توانید تنظیمات اپلیکیشن را برای فشرده سازی بیشتر تغییر دهید.

سرویس Pluto TV بیشتر شبیه به یک گنج پنهانی است که باید بکاوید تا به آن برسید. شاید شبیه دیگر سرویس های استریم ویدیو، همه چیز دسته بندی، سبک بندی و به سادگی در دسترس شما نباشد ولی مطمئن باشید با کمی کنکاش می توانید عناوین بسیار جذابی پیدا کنید.

منبع

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: یک پزشک
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 47321

به "با این اپلیکیشن، به صورت رایگان، هزاران شبکه تلویزیونی در سراسر دنیا و نیز فیلم را به صورت استریم تماشا کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این اپلیکیشن، به صورت رایگان، هزاران شبکه تلویزیونی در سراسر دنیا و نیز فیلم را به صورت استریم تماشا کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید