برانکو: پرسپولیس منتظر نامه از سوی فیفا باشد، نحوه پرداخت حقوق من عادی نبود

به گزارش مهسان بلاگ، در این باره باشگاه پرسپولیس می تواند منتظر نامه از سوی فیفا باشد.

برانکو: پرسپولیس منتظر نامه از سوی فیفا باشد، نحوه پرداخت حقوق من عادی نبود

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس به اظهارات شب گذشته مدیرعامل این باشگاه در یک برنامه تلویزیونی واکنش نشان داد.

به گزارش فارس، محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شب گذشته با حضور در یک برنامه تلویزیونی در خصوص مطالبات برانکو گفت که علاقه ای ندارد وضعیت باشگاه پرسپولیس و برانکو با شکایت پیگیری گردد و به دنبال این هستند تا رضایت برانکو را جلب نمایند.

انصاری فرد در این برنامه گفت که اگر برانکو از پرسپولیس به فیفا شکایت کند، آن وقت این باشگاه هم از سرمربی سابق خود شکایت خواهد نمود، هر چند که علاقه ای به شکایت از برانکو ندارد.

در همین رابطه برانکو ایوانکوویچ در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اظهارات شب گذشته انصاری فرد گفت: اگر او این صحبت ها را انجام داده حتما دلایلی برای شکایت از من دارد. همان طور که خودتان می دانید وضعیت پرداخت دستمزد به من اصلا عادی نبود و کاری که با من انجام شد، قانونی نبوده و نیست.

وی گفت: عدم پرداخت به موقع دستمزد من و مسائلی که در این زمینه اتفاق افتاده، به هر حال این شرایط را رقم زده است و فکر می کنم فیفا دلایل من را بپذیرد.

سرمربی سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا در روند مذاکرات تغییری اتفاق افتاده و به نتیجه ای رسیده اند یا نه، اضافه کرد: هیچ خبری در این زمینه وجود ندارد و هیچ اتفاقی هم رخ نداده است.

برانکو در خصوص اینکه در نهایت چه اتفاقاتی در شکایت او از پرسپولیس رخ خواهد داد، گفت: تا این لحظه هیچ نتیجه ای نگرفته ایم و توافقی هم حاصل نشده است.

وی در خصوص اینکه روی شکایت خودتان از پرسپولیس همچنان مُصر هستید گفت: در این باره باشگاه پرسپولیس می تواند منتظر نامه از سوی فیفا باشد.

سرمربی سابق تیم پرسپولیس در خصوص اینکه احتمال توافق او با این باشگاه وجود دارد یا نه گفت: همه چیز خیلی ساده است. آنها مطالبات من را بپردازند تا با هم توافق کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس،وکیل برانکو چند هفته قبل به تهران آمد و مذاکراتی را با مسئولان باشگاه پرسپولیس انجام داد. قرار است وکیل برانکو پاسخ موکلش را به صورت مکتوب اعلام کند و به همین خاطر مسئولان این باشگاه همچنان منتظر پاسخ سرمربی سابق خود هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: عصر ایران
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 24798

به "برانکو: پرسپولیس منتظر نامه از سوی فیفا باشد، نحوه پرداخت حقوق من عادی نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: پرسپولیس منتظر نامه از سوی فیفا باشد، نحوه پرداخت حقوق من عادی نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید