برایتون نیز اردوی تمرینی خود را در امارات لغو کرد

به گزارش مهسان بلاگ، برایتون نیز بعد از منچستریونایتد دومین تیم لیگ فزونی است که اردوی تمرینی خود را در امارات لغو می نماید.

برایتون نیز اردوی تمرینی خود را در امارات لغو کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ایندیپندنت، باشگاه برایتون اظهار داشت به جای سفر به امارات برای برگزاری اردوی تمرینی در این کشور، در اروپا خواهد ماند و اردوی خود را در اروپا برگزار خواهد نمود.

بعد از آنکه منچستریونایتد اردوی تمرینی خود را لغو کرد، برایتون نیز تصمیم گرفت به جای حضور در امارات در اروپا باقی بماند و اردوی تمرینی خود را در یکی از مناطق گرم آب و هوایی در این قاره از سر بگیرد. به نظر می رسد آرسنال نیز به زودی تصمیم خود را درباره سفر خود به امارات برای اردوی آمادگی اعلام کند.

تیم های اروپایی در این مقطع سال برای بهره مندی از آب و های گرم امارات و قطر و تمرین در فضای باز به این کشورها سفر می نمایند تا بتوانند خودشان را برای ادامه فصل لیگ های اروپایی آماده نمایند.

برایتون در ماه فوریه و بعد از ملاقات با واتفورد چند روزی بدون بازی است و از هم اکنون سران این تیم به دنبال پر کردن این مقطع زمانی هستند.

یاران علیرضا جهانبخش این هفته برابر استون ویلا به تساوی یک بر یک رسیدند و باید در بازی بعدی خود برابر بورنموث قرار گیرند. جهانبخش که در بازی رفت توانست دروازه بورنموث را باز کند امیدوار است در این ملاقات نیز بتواند به یاری تیمش بشتابد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 33231

به "برایتون نیز اردوی تمرینی خود را در امارات لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برایتون نیز اردوی تمرینی خود را در امارات لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید