بهترین هتل های لوکس مسکو ؛ شهر میلیاردرهای دنیا

به گزارش مهسان بلاگ، آشنایی با بهترین هتل های لوکس مسکو

مسکو نه تنها نظام سرمایه داری را پذیرفته، بلکه در طول چندین دهه خود به ثروتمندترین شهر دنیا تبدیل شده است. مهم ترین میلیاردرها و مشهورترین کلاب های شبانه در این شهر قرار دارند. تا قبل از سقوط شوروی سابق، بسیاری از بناهای فاخر و زیبا در این شهر وجود داشت که توسط تزارهای روسی ساخته شده بودند. به عنوان مثال کاخ کرملین و میدان سرخ مسکو از جمله بناهای این شهر هستند که با تاریخ عجین شده اند. اما بعدها و به مرور این بناها جای خود را به شلوغ ترین موزه ها و گالری های هنری، و حتی رستوران ها و کلاب های شبانه دادند. یکی از بهترین راه ها برای سفر به مسکو استفاده از تور روسیه است که توسط آژانس های مسافرتی ارائه می گردد. اما اگر به تنهایی قصد سفر به این شهر را دارید و به دنبال محل اقامتی مناسب برای خود هستید می توانید برای رزرو هتل مسکو به سایت خبرنگاران مراجعه کنید. در این مطلب قصد داریم برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با هتل های مسکو، تعدادی از بهترین هتل های لوکس مسکو را به شما همراهان همیشگی خبرنگاران معرفی کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

بهترین هتل های لوکس مسکو ؛ شهر میلیاردرهای دنیا

برای رزرو هتل های مسکو کافی است که بر روی نام هتل کلیک کنید.

1. پنتا هتل مسکو(Pentahotel Moscow)

پنتا هتل مسکو، هتلی 4 ستاره واقع در خیابان معروف آربات مسکو است. این هتل با تجهیزاتی مانند مرکز تناسب اندام، یک تراس و یک سالن مشترک یکی از بهترین هتل های لوکس مسکو محسوب می گردد. تمامی نقاط این هتل مجهز به اینترنت وای فای رایگان می باشند.

تمامی اتاق های پنتا هتل یک تلویزیون صفحه مسطح، یک مینی بار و یک حمام اختصاصی دارند.

صبحانه رستوران این هتل به صورت بوفه است و به صورت رایگان به مهمانان این هتل ارائه می گردد.

در هتل پنتا مسکو می توانید از مجموعه ای فعالیت ها مثل دوچرخه سواری و بیلیارد لذت ببرید. همچنین می توانید از این هتل موتور کرایه کنید.

مهمانان هتل می توانند از پذیرش هتل پنتا برای برنامه ریزی گردش روزانه خود مشاوره و پیشنهاد دریافت نمایند.

فاصله خیابان آربات از پنتا هتل مسکو 300 متر است، در حالیکه این هتل تا موزه پوشکین 2.4 کیلومتر فاصله دارد. خیابان آربات انتخابی فوق العاده برای گردشگرانی است که بسیار علاقه مند به بازدید از معماری ، فرهنگ شهر و پیاده روی در آن هستند.

خیابان آربات مسکو یکی از مکان های مورد علاقه گردشگران است و به همین دلیل این هتل یکی از بهترین موقعیت های مکانی را در مسکو دارد.

پنتا هتل مسکو توانسته است نمره 9.5 را در میان زوج های جوان کسب کند. همچنین این هتل با توجه به خدماتی که ارائه می نماید قیمت بسیار مناسبی دارد.

از دیگر امکانات پنتا هتل مسکو می توان به پارکینگ، ورود حیوانات مجاز، اتاق های سیگار ممنوع، رستوران، پذیرش 24 ساعته و بار اشاره نمود.

امتیاز: 9.1

آدرس:15, New Arbat Ave, Moscow, Russia, 119019

2. وی هتل سادووایا(V Hotel Sadovaya)

وی هتل سادووایا هتلی 4 ستاره و یکی از بهترین هتل های لوکس مسکو است که در منطقه پرسنینسکی مسکو واقع شده است. اتاق های این هتل مجهز به سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه مسطح، کتری برقی و اینترنت وای فای رایگان هستند. این هتل پذیرشی 24 ساعته و خدمات اتاق را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

صبحانه این هتل، رایگان و به صورت بوفه است.

کلیسای جامع عیسی نجات دهنده و موزه تاریخی دولت در 6 کیلومتری این هتل واقع شده اند.

محله پرسنینسکی مسکو مکانی فوق العاده برای کسانی است که علاقه مند به فرهنگ، معماری و بازدید از موزه ها هستند. به همین دلیل هتل وی هتلی محبوب میان مسافران است. زوج های جوان به موقعیت این هتل نمره 9.6 را اختصاص داده اند.

همچنین هزینه اقامت در وی هتل سادووایا با توجه به خدماتی که ارائه می دهد بسیار مناسب است.

از دیگر امکانات وی هتل مسکو می توان به پارکینگ رایگان، اتاق های خانوادگی، پذیرش 24 ساعته، خدمات اتاق و سیستم گرم نماینده اشاره نمود.

امتیاز: 9.5

آدرس: Sadovaya-Kudrinskaya Ulitsa 9, Bldg 3, Presnensky, 123001 Moscow, Russia

3. هتل حیات ریجنسی مسکو پترووسکی پارک(Hyatt Regency Moscow Petrovsky Park)

هتل حیات ریجنسی مسکو هتلی 5 ستاره و یکی از بهترین هتل های لوکس مسکو است که نزدیک پارک تاریخی پترووسکی و کاخ مارینسکی واقع شده است. ورزشگاه دینامو مسکو 5 دقیقه پیاده تا این هتل فاصله دارد. هتل حیات ریجنسی چندین رستوران و بار دارد که مهمانان آن می توانند از تجربه آشپزی زنده در آن لذت ببرند. همچنین مرکز تناسب اندام این هتل به مهمانان این امکان را می دهد تا متناسب و پرانرژی بمانند.

اتاق های هتل حیات ریجنسی مجهز به تلویزیون مسطح، دستگاه تهویه هوا و یک مینی بار هستند. اتاق های خاص این هتل یک اتاق نشیمن و یک آشپزخانه کوچک دارند.تمامی اتاق ها یک حمام خصوصی دارند.

سالن مخصوص حیات ریجنسی در طبقه دوازدهم این هتل واقع شده است که در آن صبحانه سبک سرو می گردد. همچنین این هتل سالن های متفاوتی برای برگزاری کنفرانس های خاص دارد.

کاخ کرملین و میدان سرخ مسکو در 6 کیلومتری هتل حیات ریجنسی واقع شده است. ایستگاه مترو دینامو 500 متر از این هتل فاصله دارد. ایستگاه راه آهن بلروسکی 1.5 کیلومتر از آن فاصله دارد در حالیکه فاصله فرودگاه بین المللی شرمتیوو از آن 28 کیلومتر است.

منطقه آئوروپورت که هتل حیات ریجنسی در آن واقع شده است انتخاب بسیار مناسبی برای گردشگرانی است که علاقه مند به مکان های دیدنی سیستم حمل و نقل عمومی راحت و مناسب و موزه ها هستند.

این هتل از سوی زوج های جوان امتیاز 8.7 را از آن خود نموده است. همچنین هزینه های اقامت در این هتل با توجه با خدماتی که ارائه می نماید بسیار مناسب است.

از دیگر امکانات هتل حیات ریجنسی می توان به پارکینگ، استخر، اسپا و سالن ورزشی، اتاق های سیگار ممنوع و بار اشاره نمود.

امتیاز: 9.2

آدرس: Leningradsky Avenue 36 Building 33, Aeroport, 125167 Moscow, Russia

4. هتل هیلتون گاردن این مسکو(Hilton Garden Inn Moscow Krasnoselskaya)

هتل هیلتون گاردن این مسکو هتلی 5 ستاره و یکی از بهترین هتل های لوکس مسکو است و 7 دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو کراسنوسلسکایا فاصله دارد. هتل هیلتون گاردن این مسکو اتاق هایی با وای فای رایگان در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. در میان تجهیزات متنوع این هتل می توان به یک سالن تناسب اندام، یک بار و یک سالن غذاخوری اشاره نمود. این هتل در 3.9 کیلومتری تئاتر بولشوی واقع شده است.

تمامی اتاق های این هتل مجهز به یک تلویزیون صفحه مسطح، یک حمام اختصاصی و دستگاه تهویه هوا هستند. اتاق های اصلی این هتل تراس هم دارند.

در این هتل صبحانه رایگان و به صورت بوفه سرو می گردد. مهمانان این هتل به مرکز تجاری در محل و یک دستگاه ATM دسترسی دارند. همچینین پذیرش این هتل به مهمانانی که برای برنامه ریزی گردش در شهر یاری می خواهند مشاوره می دهند.

میدان سرخ مسکو و کاخ کرملین 30 دقیقه با مترو از این هتل فاصله دارند. فاصله فرودگاه بین المللی شرمتیوو از هتل هیلتون گاردن 32 کیلومتر است.

کراسنوسلسکی انتخابی فوق العاده برای مسافرانی است که علاقه مند به سیستم حمل و نقل عمومی راحت، پارک و پیاده روی هستند.

زوج های جوان از لحاظ موقعیت مکانی امتیاز 8.3 را به این هتل داده اند.

از دیگر امکانات هتل هیلتون گاردن می توان به پارکینگ، اتاق های خانوادگی، ترانسفر فرودگاهی، اتاق های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام و بار اشاره نمود.

امتیاز: 9

آدرس: 11a-4 Verhnaya Krasnoselskaya Street, Krasnoselsky, 107140 Moscow, Russia

5. هتل پالمیرا بیزینس کلاب مسکو(Palmira Business Club)

هتل پالمیرا بیزینس کلاب مسکو 15 دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو تولسکایا فاصله دارد. کاخ کرملین و میدان سرخ مسکو فقط 3 ایستگاه مترو با این هتل فاصله دارند. هتل پالمیرا بیزینس مسکو مجهز به یک مرکز تناسب اندام، میز گردشگری، مرکز سلامتی و پارکینگ خصوصی با شارژ اضافی است. همچنین در این هتل اینترنت وای فای رایگان در دسترس مهمانان است.

تمامی اتاق های این هتل مجهز به سیستم تهویه هوا تلویزیون مسطح هستند و دکوراسیون آن ها به سبک کلاسیک است. داخل هر حمام نیز یک سشوار وجود دارد.

مهمانان هتل پالمیرا می توانند غذای خود را در رستوران همین هتل سفارش دهند و از طعم غذاهای آن لذت ببرند. در منوی غذای رستوران این هتل غذاهای ژاپنی، کره ای و اروپایی به چشم می خورد.

از دیگر تجهیزات هتل پالمیرا می توان به اتاق های خانوادگی، ترانسفر فرودگاهی، اسپا و مرکز سلامتی، اتاق های سیگار ممنوع، سالن ورزشی، رستوران و بار اشاره نمود. مرکز تناسب اندام و بار اشاره نمود.

امتیاز: 9.3

آدرس: ovodanilovskaya Naberezhnaya 6, Donskoy, 117105 Moscow, Russia

6. هتل دابل تری بای هیلتون مسکو(DoubleTree by Hilton Moscow)

هتل دابل تری بای هیلتون که هتلی 5 ستاره و یکی از بهترین هتل های لوکس مسکو است، در منطقه تجاری مسکو واقع شده است و 15 دقیقه پیاده از ایستگاه مترو وودنی و 20 دقیقه با ماشین تا ایستگاه مترو مرکز شهر فاصله دارد. هتل دابل تری بای هیلتون مسکو یک مرکز تناسب اندام و یک استخر در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. در این هتل وای فای و ترانسفر رایگان به ایستگاه مترو بلوروسکایا در دسترس هستند.

هر اتاق یک مینی بار و تجهیزات چای و قهوه در اختیار مهمانان این هتل قرار می دهد. همچنین اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون صفحه مسطح، پنجره های عایق صدا، تجهیزات اتوکشی و فضای کاری راحت هستند. حمام های اتاق ها نیز یک حوله و دمپایی مخصوص حمام، یک آیینه و یک سشوار دارند.

در رستوران این هتل با نام آرتیاشوک و وراندا غذاهای روسی و بین المللی سرو می گردد. انواع سالادها، دسرها ، نوشیدنی ها سوشی و قهوه را در این رستوران می توانید امتحان کنید. همچنین خدمات اتاق این هتل به صورت 24 ساعته است.

مهمانان هتل دابل تری بای هیلتون همچنین می توانند از حمام، سونا فنلاندی و سالن زیبایی این هتل بهره ببرند.

فرودگاه بین المللی شرمتیوو 16 کیلومتر از هتل دابل تری بای هیلتون فاصله دارد. همچنین فاصله نمایشگاه کروکوس از این هتل 20 دقیقه است.

زوج های جوان موقعیت مکانی این هتل را بسیار دوست دارند و نمره 8.8 را به آن داده اند. همچنین هتل دابل تری بای هیلتون با توجه به خدماتی که ارائه می نماید هزینه بسیار کمی را از مهمانان خود دریافت می نماید.

از دیگر امکانات هتل دابل تری بای هیلتون مسکو می توان به پارکینگ، اتاق های خانوادگی، ترانسفر فرودگاهی، اسپا و مرکز تناسب اندام و همچنین بار اشاره نمود.

امتیاز: 9.2

آدرس: Leningradskoe Shosse 39 Bldg1, Voykovsky, 125212 Moscow, Russia

7.هتل استند آرت مسکو(StandArt Hotel Moscow)

هتل استند آرت مسکو هتلی 5 ستاره و یکی از بهترین هتل های لوکس مسکو است که در مرکز شهر مسکو واقع شده است و فاصله آن از ایستگاه های مترو تورسکایا، پوشکینسکایا و چخوفسکایا دو دقیقه پیاده روی است. در این هتل خدمات اسپا و مرکز سلامتی با حمام، سونا، استخر شیرجه، و ماساژ ارائه می گردد. در پشت بام این هتل یک تراس و محلی برای مشاهده مناظر اطراف وجود دارد.

اتاق های مدرن این هتل با طراحی منحصر به فرد خود مجهز به قهوه ساز، مینی بار، گاو صندوق وتلویزیون آینه ای مسطح با کانال های ماهواره ای هستند. همچنین منوی بالش های خاص بنا بر درخواست مهمانان موجود است. حمام های تمامی اتاق ها یک سشوار، دمپایی و لوازم آرایشی و بهداشتی داخل خود دارند.

در رستوران این هتل انواع غذاهای اصیل روسی توسط آشپزی مشهور طبخ می گردد و صبحانه های این رستوران به صورت بوفه است. مهمانان می توانند از نوشیدنی های لابی این هتل لذت ببرند. بنا بر درخواست مهمانان خدمات اتاق و صرف صبحانه در اتاق های هتل نیز انجام می گردد. خدمات دربانی و سالن ورزشی با یوگا در محل هتل در دسترس است.

فاصله کاخ کرملین و میدان سرخ مسکو از هتل استند آرت مسکو 15 دقیقه پیاده روی است. همچنین میدان پوشکینسکایا، تئاتر روسیه و مرکز خرید یلیسیسکایا از این هتل 100 متر است. با قطار از ایستگاه مترو بلوروسکی می توانید در عرض 35 دقیقه از این هتل به فرودگاه بین المللی شرمتیوو بروید. این قطار در طول جهت دو توقف خواهد داشت.

تورسکوی منطقه ای است که این هتل در آن واقع شده است و این محله انتخاب بسیار مناسبی برای کسانی است که علاقه مند به فرهنگ و تاریخ هستند.

این هتل از لحاظ موقعیت مکانی یکی از بهترن نمره ها را کسب نموده است. امتیاز زوج های جان به این هتل 9.7 بوده است.

از دیگر امکانات هتل استند آرت مسکو می توان به پارکینگ، وای فای رایگان، اتاق های خانوادگی، استخر، ترانسفر فرودگاهی و بار اشاره نمود.

امتیاز: 9.3

آدرس: Strastnoy Boulevard 2, Tverskoy, 125009 Moscow, Russia

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: فلای تودی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15281

به "بهترین هتل های لوکس مسکو ؛ شهر میلیاردرهای دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های لوکس مسکو ؛ شهر میلیاردرهای دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید