بوگاتی خودروی برقی به سبک دهه 30 فراوری کرد

به گزارش مهسان بلاگ، شرکت خودروسازی بوگاتی از فراوری یک خودروی برقی کوچک به قیمت 35 هزار دلار به سبک خودروهای دهه 30 میلادی خبر داده که بیشتر برای تفریح و بازی قابل استفاده است.

بوگاتی خودروی برقی به سبک دهه 30 فراوری کرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، بوگاتی آخرین بار در سال 1931 یک خودروی برقی به نام تایپ 56 فراوری نموده بود و حالا بعد از گذشت حدود نه دهه دوباره این خودرو را به شکلی محدود بازسازی و فراوری نموده است.

خودروی یادشده که بیبی 2 نام دارد، 75 درصد کوچک تر از نمونه اولیه است و بیشتر برای استفاده تفریحی همراه با اعضای خانواده قابل استفاده است. این خودرو دارای موتور 1.3 اسب بخاری با باتری 1.4 کیلووات ساعتی است. نمونه اصلی این خودرو که در دهه 30 میلادی فراوری شده بود دارای موتور 5.8 اسب بخاری بود و حداکثر سرعت آن به حدود 50 کیلومتر در ساعت می رسید.

مدل جدید این خودرو به گونه ای فراوری شده که امکان نصب یک باتری 2.8 کیلووات ساعتی بر روی آن وجود دارد که در این حالت سرعت خودرو به حدود 25 کیلومتر در ساعت افزایش می یابد. با هر بار شارژ این خودرو می تواند مسافتی بین 20 تا 50 کیلومتر را طی کند.

بوگاتی میخواهد تنها 500 دستگاه از این خودروی برقی را فراوری کند که قیمت مدل ساده آن 35 هزار دلار و قیمت مدل پیشرفته آن با برد بیشتر 68 هزار دلار است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 56656

به "بوگاتی خودروی برقی به سبک دهه 30 فراوری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوگاتی خودروی برقی به سبک دهه 30 فراوری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید