بی ام و آلپینا B7 مدل 2020 رونمایی شد

به گزارش مهسان بلاگ، حدود یک ماه پیش بود که بی ام و به طور رسمی از مدل جدید سری 7 جدید رونمایی کرد. این طرح جدید به دلیل ابعاد بزرگ جلوپنجره با نقدها زیادی از سوی طرفداران بی ام و روبه رو شد ولی این طرح انتقادبرانگیز نتوانست مانعی برای آلپینا جهت آغاز پروژه جدیدش یعنی خودروی B7 باشد.

بی ام و آلپینا B7 مدل 2020 رونمایی شد

زومیت نوشت: آخرین ساخته دست آلپینا را باید چیزی فراتر از یک سدان لوکس دانست. در پس ظاهر لوکس و آرام این خودرو یک پیشرانه 4.4 لیتری هشت سیلندر وی شکل با دو توربوشارژر جای گرفته است که قدرت تولیدی آن به 600 اسب بخار و گشتاور آن به 800 نیوتون متر می رسد. با چنین قدرت و گشتاور زیادی، آلپینا B7 این توانایی را دارد که سرعت خود را در 3.5 ثانیه به 100 کیلومتر بر ساعت برساند و سپس به حداکثر سرعت 330 کیلومتر بر ساعت نیز دست پیدا کند. چنین اعدادی برای یک سدان بزرگ با وزن 2202 کیلوگرم بسیار عالی هستند و اگر بخواهیم B7 مدل 2020 را با مدل قبلی مقایسه کنیم، یک دهم ثانیه شتاب بهتر و 18 کیلومتر بر ساعت نیز حداکثر سرعت بالاتری دارد.

سیستم تعلیق این مدل به گونه ای تنظیم شده است تا با گذر سرعت از 225 کیلومتر بر ساعت ارتفاع خودرو را 1.5 سانتی متر کاهش دهد. این کار برای پایین آوردن نقطه ثقل و افزایش پایداری خودرو انجام می گردد. از طرفی برای اینکه ارتفاع پایین خودرو در هنگام روبرو با سرعت گیرها دردسر ساز نگردد سیستم تعلیق بادی B7 این توانایی را دارد که ارتفاع خودرو را 2 سانتی متر بالاتر ببرد.

در مدل B7 از رینگ های کلاسیک 20 اینچی آلپینا استفاده شده است و می توان با صرف هزینه ای اضافی، رینگ های 21 اینچی را نیز برای این خودرو سفارش داد. برای متوقف کردن این هیولای سنگین وزن نیز، سیستم ترمز استاندارد سری 7 ارتقا پیدا نموده و از فناوری ترمز الکترونیکی و دیسک های بزرگ تر در محور عقب بهره مند است.

آلپینا برای آسایش بیشتر سرنشینان عقب و کاهش صدای کابین از پوشش صداگیر خاصی در گلگیر عقب استفاده نموده است که از نفوذ صدای لاستیک های عقب به داخل کابین خودرو جلوگیری می نمایند. همچنین در ستون B نیز صداگیرهای خاصی نصب شده اند و حتی درون جایگاه ای عقب و پوشش خارجی کمربند ایمنی نیز از صداگیرهای مخصوص استفاده شده است. شیشه های جانبی، جلو و عقب نیز با نمونه ای با 5 میلی متر ضخامت کم تر تعویض شده اند و از نوع دارای پوشش محافظ هستند.

آلپینا B7 مدل 2020 از اواخر سال جاری وارد بازار ایالات متحده خواهد شد و قیمت پایه 141 هزار و 995 دلار برای آن در نظر گرفته شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5425

به "بی ام و آلپینا B7 مدل 2020 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی ام و آلپینا B7 مدل 2020 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید