مشخص تکلیف 60کیلومتر جاده خاکی روستایی ازنا و دورود

به گزارش مهسان بلاگ، نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس بابیان اینکه 60 کیلومتر جاده خاکی روستایی ازنا و دورود مشخص تکلیف شد.

مشخص تکلیف 60کیلومتر جاده خاکی روستایی ازنا و دورود

به گزارش خبرنگاران لرستان: حسین گودرزی اضافه کرد: در شهرستان دورود قریب 50 کیلومتر جاده خاکی وجود دارد که باید در یک برنامه سه ساله آسفالت آنها انجام گردد.

وی توضیح داد: در شهرستان دورود قریب 50 کیلومتر جاده خاکی وجود دارد که باید در یک برنامه سه ساله آسفالت آنها انجام گردد و از همین رو در این راستا برنامه های زیر برای جبران عقب افتادگی جاده های روستایی شهرستان دورود در سال 1400 مصوب شد.

گودرزی اضافه کرد: آسفالت 10 کیلومتر جاده باغ جمال به بامسر که از تعهدات سال 99 راهداری بوده در اسرع وقت آغاز گردد و این در حالی که در اسرع وقت ادامه تعریض جاده دورود به عمارت آغاز گردد.

وی ادامه داد: شن ریزی جاده گردشگری چشمه سرنجه به دره اسپر در اسرع وقت در امسال انجام گردد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: اداره کل راهداری استان برای آغاز پروژه تقاطع غیر همسطح شهر چالانچولان اقدام و نماینده شهرستان به وسیله وزارتخانه برای اعتبارات آن پیگیری نماید.

وی با بیان اینکه آسفالت جاده دسترسی روستائی چالانچولان به نیل سفید در اولویت برنامه های سال 1400 قرار گیرد توضیح داد: جاده عمارت به تی و توت و گورکش به چم چیت در اولویت برنامه های مصوب سال 1400 قرار گیرند.

وی در انتها یادآورشد: همچنین با نظر به انجام زیر سازی جاده چم چیت به جهت آبشار آب گرمه و بیشه مقرر شد در سال 1400 آسفالت آن انجام گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 85561

به "مشخص تکلیف 60کیلومتر جاده خاکی روستایی ازنا و دورود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخص تکلیف 60کیلومتر جاده خاکی روستایی ازنا و دورود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید