توجه به سیاست های پایدار در دستور کار مسئولان سرخه قرار گرفته است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علی محمد مویدی زاده صبح یک شنبه در نشست شورای اداری و افتتاح هم زمان پروژه های سرخه در محل سالن همایش های باران این شهر ضمن بیان اینکه توجه به سیاست های پایدار در دستور کار مسئولان شهرستان قرارگرفته است، ابراز داشت: ظرفیت های مطلوب در حوزه صنعت، معدن، گردشگری و کشاورزی منطقه موجب دمیدن روح امید و ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه می گردد.

توجه به سیاست های پایدار در دستور کار مسئولان سرخه قرار گرفته است

وی بابیان اینکه سرخه به لحاظ معادن و طیور استان سمنان در رتبه اول قرارگرفته است، اضافه نمود: از نظر صنایع تبدیلی می توانیم بیشترین فرآوری را برای جلوگیری از خام فروشی در این منطقه داشته باشیم.

فرماندار سرخه بابیان اینکه ایجاد مراکز بومگردی این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است، ابراز داشت: تجربه خوب بهار امسال و راه اندازی قطار بومگردی و گردشگری به روستای بیابانک به خوبی گواه بر این موضوع است که در منطقه شرایط بسیار مناسبی برای جذب گردشگر وجود دارد.

مویدی زاده بابیان اینکه طی هفته دولت پروژه هایی به مبلغ 300 میلیارد ریال افتتاح شد، توضیح داد: امروز شاهد افتتاح پروژه هایی بااعتبار 250 میلیارد ریال خواهیم بود که مجموعا در امسال اعتبار پروژه های افتتاح شده به رقمی بالغ بر 550 میلیارد ریال خواهد رسید.

وی بابیان اینکه غیر از پروژه های عمرانی هفت پروژه مالی نیز امروز افتتاح خواهد شد، اضافه نمود: این پروژه ها برای 38 نفر اشتغال ایجاد می نماید که امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم و جذب آن ها بتوانیم شاهد تحولات چشمگیر در سرخه باشیم.

به گزارش خبرنگاران، 669 پروژه عمرانی و سرمایه گذاری بااعتباری معادل چهار هزار و 180میلیارد ریال طی دهه فجر امسال افتتاح می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5131

به "توجه به سیاست های پایدار در دستور کار مسئولان سرخه قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه به سیاست های پایدار در دستور کار مسئولان سرخه قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید