توزیع 40 تن سیب و پرتقال تنظیم بازار در شوط

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان غربی فرماندار شوط گفت: 40 تن سیب و پرتقال برای تنظیم بازار شب عید در شوط توزیع می گردد.

توزیع 40 تن سیب و پرتقال تنظیم بازار در شوط

حسن عبدالهی اصل امروز 27 اسفند ماه در جلسه ستاد تنظیم بازار شوط در مورد تامین اقلام عیدانه شهروندان این شهرستان اظهار کرد: مسئله ای برای تامین اقلام مورد احتیاج خوراکی و پروتئینی مردم در شب عید در شهرستان وجود ندارد و کوشش داریم با نظارت های لازم قیمت ها کنترل شوند.

فرماندار شهرستان شوط با اشاره به افزایش چشم گیر تقاضا به خصوص با نزدیکی به شب عید و شائبه شیوع کرونا ویروس مطرح نمود: با توجه به تمهیدات اجرا شده و توزیع مایحتاج کالاهای مردمی، هیچ گونه کمبودی در مورد اقلامی مانند گوشت، مرغ، شکر، روغن و میوه وجود ندارد.

وی همچنین توضیح داد: در راستای تنظیم بازار اقلام شب عید مقادیر 20 تن سیب، 20 تن پرتقال، 15 تن شکر، 10 تن گوشت یخ زده ، 12 تن قند، 24 تن برنج برای شهرستان شوط در نظر گرفته شده که توسط مباشرین در شهرستان در حال توزیع است.

وی همچنین از اجرای پویش نذر سلامت و معیشت در این شهرستان طی روزهای آینده اطلاع داد و اضافه نمود: در قالب این پویش برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بسته های بهداشتی و معیشتی به مبلغ 700 میلیون ریال اختصاص داده شده است.

وی همچنین اضافه نمود: آمار و اطلاعات مربوط به مددجویان که در بخش های مختلف تولیدی و خدماتی مشغول فعالیت هستند، توسط کمیته امداد امام (ره) گردآوری شده تا به تعداد آن ها بتوان در سه ماهه بهار سال آینده بسته سلامت شامل مواد شوینده، ماسک، بعضی کالاهای یاری معیشتی تهیه و به کارگران هدیه کند.

fungroups.ir: گروه سرگرمی، مجله و انجمن سرگرمی

namit.ir: نامیت | مجله بازاریابی و مدیریت بازار

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 40246

به "توزیع 40 تن سیب و پرتقال تنظیم بازار در شوط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 40 تن سیب و پرتقال تنظیم بازار در شوط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید