توقف 490 دستگاه کامیون در پایانه مرزی تمرچین

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان غربی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از توقف 490 دستگاه کامیون در پایانه مرزی تمرچین (پیرانشهر) خبرداد.

توقف 490 دستگاه کامیون در پایانه مرزی تمرچین

ارسلان شکری در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه شیوع کرونا در کشور خیلی از موارد مالی، اجتماعی و سیاسی را تحت تاثیر قرار داد که در این بین متاسفانه مرزهای کشور نیز مستثنی نیست، اضافه نمود: از بین 6 مرز رسمی آذربایجان غربی، فقط در مرز تمرچین تردد وجود دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 490 دستگاه کامیون در مجتمع های خدماتی رفاهی وحدت، مروارید و راستا منتهی به مرز جهت خروج از کشور متوقف هستند که از این تعداد کامیون های موجود، 312 دستگاه تخلیه در مرز و 178 دستگاه کامیون های ترانزیتی و حمل یکسره را شامل می گردد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان در مورد آمار ورودی وخروجی از مرز تمرچین اظهار کرد: روز گذشته 30 دستگاه خروجی و 30 دستگاه ورودی در مرز تمرچین ثبت شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه محموله ترانزیت ها اغلب شامل خودرو و سوخت است، اضافه نمود: با هماهنگی های صورت گرفته با سایر استان ها اعزام ناوگان بین المللی و ترانزیتی بدون هماهنگی به آذربایجان غربی متوقف شده است تا با اعمال مدیریت بهینه در ترخیص این ناوگان تهدیدی از نظر بهداشتی متوجه رانندگان نباشد.

شکری یادآورشد: برای تردد کامیونهای کشورهای همسایه از راستا مرزهای آذربایجان غربی مسئله ای نیست بطور مثال کامیونهای ترکیه مانده در ایران یا کشورهای ثالث می توانند به وسیله مرزهای ما به کشور خود برگردند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 41584

به "توقف 490 دستگاه کامیون در پایانه مرزی تمرچین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف 490 دستگاه کامیون در پایانه مرزی تمرچین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید