تیم فوتبال امید شانس بالایی برای شکستن طلسم 44 ساله دارد

به گزارش مهسان بلاگ، عبدالعلی چنگیز در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به دیدارهای حساس پیش روی تیم فوتبال امید ایران گفت: امیدوارم پس از گذشت سالها بتوانیم به المپیک راه پیدا کنیم. کادر فنی و بازیکنان کوشش زیادی را انجام دادند تا بتوانند این بار راهی المپیک شوند.

تیم فوتبال امید شانس بالایی برای شکستن طلسم 44 ساله دارد

وی تاکید نمود: متاسفانه در دوره ای اختلاف شدیدی بین فرهاد مجیدی و استیلی بوجود آمد که باعث شد مجیدی از تیم امید کنار برود و فدراسیون هم با توجه به شناختی که استیلی از بازیکنان داشت و مدیر فنی تیم هم بود او را به عنوان سرمربی انتخاب کرد تا هر چه زودتر تیم امید سر و سامان گرفته و خود را آماده حضور در مقدماتی المپیک کند.

مهاجم پیشین تیم ملی ادامه داد: سالهاست که تیم امید ما نتوانسته به المپیک راه پیدا کند. چندین بار با بهترین تیم ها در رقابت های مقدماتی حاضر شدیم اما میسر نشد تا بتوانیم در المپیک حضور پیدا کنیم ولی امیدوارم این بار با بازیهای تدارکاتی خوبی که تیم امید انجام داده و شرایط مثبتی که این تیم دارد بتوانیم به المپیک صعود نموده و در آنجا هم عملکرد موفقی داشته باشیم.

چنگیز توضیح داد: همه باید از تیم امید حمایت کنیم. بازیکنانی که در این تیم حضور دارند سرمایه های آینده فوتبال ملی بزرگسال ما هستند. پس باید آنها را رها ننموده تا شرایط را بوجود بیاوریم که بتوانیم در تیم ملی بزرگسالان هم از بیشتر نفرات این تیم استفاده کنیم.

پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به شرایط این تیم نیز گفت: آبی پوشان به خاطر درگیری با ماجرای آمدن یا نیامدن استراماچونی زمان زیادی را از دست دادند و از این حیث به تیم لطمه وارد شد. باید امیدوار بود که این تیم با کادر جدید به موفقیت هایش ادامه دهد.

به گزارش خبرنگاران، بازی های گروه C مرحله نهایی رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی بازی های المپیک 2020 با حضور تیم های المپیک ایران، ازبکستان، کره جنوبی و چین در شهر سونگخلا و ورزشگاه تینسولانون تایلند برگزار می گردد.

برنامه دیدارهای تیم المپیک کشورمان در رقابت های نهایی و مرحله گروهی به این توضیح خواهد بود:

* پنجشنبه - 9 ژانویه (19 دی) ؛ ساعت 17:15

- ایران - ازبکستان

* یکشنبه - 12 ژانویه (22 دی) ؛ ساعت 17:15

- ایران - کره جنوبی

* چهارشنبه - 15 ژانویه (25 دی) ؛ ساعت 17:15

- ایران - چین

همچنین در مرحله دوم رقابت ها تیم های اول و دوم گروه های سوم و چهارم روز یکشنبه 19 ژانویه در بانکوک به مصاف هم خواهند رفت.

faceraz.ir: فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات

fixfun.ir: مجله سرگرمی | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 32421

به "تیم فوتبال امید شانس بالایی برای شکستن طلسم 44 ساله دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فوتبال امید شانس بالایی برای شکستن طلسم 44 ساله دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید