تیم ملی اسلالوم کشور با مسائل اقتصادی روبرو است

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد سرمربی تیم ملی قایقرانی اسلالوم، گفت: تیم ملی با مسائل اقتصادی دارد، فدراسیون تا جایی که در توانش هست یاری می نماید اما کافی نیست.

تیم ملی اسلالوم کشور با مسائل اقتصادی روبرو است

اسفندیار شیرمحمدی در بازدید از غرفه خبرنگاران در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان کهگیلویه و بویراحمد، اضافه نمود: در حال آماده سازی برای ششمین اردوی مسابقات آسیایی دوم فروردین 99 تایلند و همچنین کسب سهمیه 2020 هستیم.

وی اظهار کرد: سه مرحله از اردوها را در یاسوج برگزار کردیم که از دید بنده به عنوان یک مربی بهترین نقطه ایران از نظر ارتفاع، امکانات و یاری مسئولین برای پیشبرد اهداف تیم ملی و رسیدن به کسب مدال آسیایی و سهمیه المپیک 2020 است.

سرمربی تیم ملی قایقرانی اسلالوم اعلام کرد: همزمان با برگزاری این سه اردو استعدادهای خوبی را در این استان کشف و چند نفر را شناسایی نموده و در صورت احتیاج از این افراد استفاده خواهم کرد.

شیرمحمدی با بیان اینکه تیم ملی تنها مسائل اقتصادی دارد، ادامه داد: فدراسیون تا جایی که در توانش هست یاری می نماید اما کافی نیست و ما را به نتیجه نمی رساند، باید به فدراسیون یاری گردد.

وی ادامه داد: با چندین ارگان، شرکت و سرمایه داران برای حمایت از تیم صحبت کردیم.

سرمربی تیم ملی قایقرانی اسلالوم توضیح داد: ورزشکاران این تیم عنوان دار آسیایی هستند و می توانند با این وضعیت تکرار کسب این مدال ها را داشته باشند اما هدف اصلی تیم کسب سهمیه المپیک است که اگر حمایت گردد آمادگی کسب این سهمیه را دارد.

به گزارش خبرنگاران، شیرمحمدی اضافه نمود: اعضای تیم ملی قایقرانی شامل ورزشکاران از استان های تهران، مازندران، گیلان و چهارمحال و بختیاری می گردد.

وی بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در این تیم ورزشکار ندارد اما در آینده نزدیک از استان حداقل یک نفر را می توانیم انتخاب کنیم.

تیم ملی اسلالوم از حمایت اقتصادی خاصی نشد

همچنین امیر رضا نژاد، کاپیتان تیم ملی جوانان و قایقرانان زیر 23 سال و مدال دار طلا و برنز 2018 و مدال برنز دونفره 2017، گفت: به دلیل وجود رودخانه ها، ظرفیت ها، زیرساخت ها و ارتفاع مناسب و هیئت استانی فعال، استان کهگیلویه و بویراحمد را برای سومین بار به منظور اردوی تیم ملی انتخاب نموده ایم.

وی اضافه نمود: با وجود اینکه تیم ملی اسلالوم از مسابقات آسیایی با دست پر برگشت از طرف فدراسیون و وزارت خانه حمایت اقتصادی خاصی نشد.

رضا نژاد بیان کرد: افراد تیم از لحاظ اقتصادی و نبود امکانات و پیست مصنوعی در مضیقه هستند و استفاده از پیست های طبیعی از جمله آسیب هایی که به واسطه سنگ های درون رودخانه به افراد و وسیله ها وارد شده مخاطرات زیادی دارد و همین موارد است که تیم را از کشورهای رقیب عقب می اندازد.

وی اظهار کرد: ورزشکاران حقوق دریافت نمی نمایند و بیرون از اردو کار می نمایند و سختی های کار چند برابر می گردد.

کاپیتان تیم ملی قایقرانی اسلالوم جوانان ادامه داد: به ازای هر ورزشکار یک قایق و پارو وجود دارد که اگر آسیب ببیند از تمرین عقب می افتند بنابراین درخواست حامی اقتصادی داریم.

یاسوج ظرفیت تبدیل به پایگاه اسلالوم جنوب کشور را دارد

احمد گنجی، رئیس هیئت قایقرانی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد از 21 تا 24 آبان ماه میزبان مسابقات قهرمانی اسلالوم زیر 16سال پسران و دختران کشور است که در پارک مهرورزی شهر یاسوج با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی برگزار خواهد شد.

وی اضافه نمود: یاسوج ظرفیت تبدیل به پایگاه اسلالوم جنوب کشور را دارد.

میزبانی مسابقات ورزشی در معرفی کهگیلویه و بویراحمد موثر است

به گزارش خبرنگاران مجتبی جعفری عضو هیئت رئیسه هیئت قایقرانی استان کهگیلویه و بویراحمد، نیز گفت: با توجه به اینکه یکی از بهترین میزبانی ها برای تیم قایقرانی استان کهگیلویه و بویراحمد بوده توقع همکاری ویژه از نهادها و دستگاه های استان داریم.

وی اعلام کرد: میزبانی چنین مسابقات و یک اختتامیه خاص می تواند بسیاری از نگاه ها را به استان جذب کند و در معرفی استان کهگیلویه و بویراحمد نقش بسزایی داشته باشد.

vetworld.ir: مجله دامپزشکی | مجله خبری دانشجویان دامپزشکی

virapars.ir: مجله ویراپارس | مجله گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 26128

به "تیم ملی اسلالوم کشور با مسائل اقتصادی روبرو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی اسلالوم کشور با مسائل اقتصادی روبرو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید