جام جهانی تکواندو، نماینده ایران حریفان خود را شناخت

به گزارش مهسان بلاگ، مراسم قرعه کشی مسابقات تکواندو جام جهانی 2019 در چین برگزار گردید و تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران حریفان خود را شناخت.

جام جهانی تکواندو، نماینده ایران حریفان خود را شناخت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با اعلام فدراسیون جهانی تکواندو، مسابقات جام جهانی 2019 از فردا (آدینه - یکم شهریورماه) با حضور 97 تکواندوکار از 10 کشور در ووشی چین شروع می گردد و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت

مراسم قرعه کشی این رقابت ها دقایقی پیش انجام شد و بر همین اساس تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران در نخستین گام با قزاقستان مبارزه می نماید و در صورت رجحان به مصاف چین می رود.

حسین لطفی، امیرمحمد بخشی، سینا بهرامی، عرفان ناظمی و سعید رجبی در ترکیب این تیم قرار دارند. راهنمایی این نفرات برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی و رضا ایمان زاده و علی رضایی به عنوان مربی است.

همچنین در بخش مشترک (زنان و مردان) نیز ایران نماینده دارد که در اولین گام باید ساحل عاج را از پیش رو بردارد و در ادامه نیز با برنده دیدار روسیه یا آمریکا پیکار می نماید.

عرفان ناظمی، امیرمحمد بخشی، کیمیا علیزاده و کیمیا همتی هوگوپوشان کشورمان هستند که طبق قوانین فدراسیون جهانی در رقابت های مشترک به صورت مجزا 2 هوگوپوش مرد با یکدیگر مبارزه می نمایند و تکواندوکاران زن نیز با هم به رقابت می پردازند. مهرو کمرانی در بخش بانوان راهنمایی تیم را برعهده دارد.

تیم های اول و دوم (تیمی مشترک) مستقیما در مسابقات تیمی بازی های المپیک 2020 - توکیو که به صورت آزمایشی برگزار می گردد، حضور پیدا می نمایند.

این رقابت ها 8G است و به تیم های اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28.80 امتیاز تعلق می گیرد. همچنین مسابقات جوایز نقدی دارد که به تیم قهرمان 20 هزار دلار، نایب قهرمان 10 هزار دلار و سوم نیز 5 هزاردلار اهدا می گردد.

همچنین در بخش پومسه سیده معصومه حسینی، یاسمن فرخی، امیرسام درخشنده، محمدمهدی کرمی، سینا قزل احمد و محمدامین گماریان نمایندگان ایران هستند.

برنامه زمان بندی رقابت ها به توضیح زیر است:

بخش مردان؛ روز شنبه - دوم شهریورماه - ساعت 8:30 تا 13 (به وقت تهران)

بخش مشترک؛ روز یکشنبه - سوم شهریورماه - ساعت 8:30 تا 13:30 (به وقت تهران)

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15425

به "جام جهانی تکواندو، نماینده ایران حریفان خود را شناخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی تکواندو، نماینده ایران حریفان خود را شناخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید