حدیقی: کریمی شانس بالایی برای المپیکی شدن دارد، بعید می دانم به استخرها اجازه فعالیت داده گردد

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس کمیته فنی شیرجه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: در شرایط کنونی استخرها در بلاتکلیفی هستند و با باز شدن اماکن ورزشی بعید می دانم اجازه فعالیت داشته باشند.

حدیقی: کریمی شانس بالایی برای المپیکی شدن دارد، بعید می دانم به استخرها اجازه فعالیت داده گردد

امید حدیقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ضمن بیان این مطلب گفت: در شرایط کنونی که اجازه برگزاری اردوهای تیم ملی داده نشده است، تمرینات ملی پوشان در منزل و تحت نظر مربی تیم ملی انجام می گردد تا آمادگی جسمانی خود را حفظ نمایند، اما رشته شیرجه به آب احتیاج دارد.

وی درباره تمرینات حمید کریمی، شانس ایران برای کسب سهمیه بازی های المپیک توکیو که این روزها در کازان روسیه به سر می برد، گفت: حمید کریمی در اردوی فدراسیون جهانی واقع در کازان روسیه است که مثل ورزشکاران سایر کشورها تمریناتش متوقف شده و کار او فعلاً در حد انجام تمرینات آمادگی جسمانی است. امیدوارم شرایط مهیا گردد تا کریمی دوباره تمریناتش را در استخر دنبال کند.

رئیس کمیته فنی شیرجه اضافه نمود: کریمی از سهمیه فدراسیون جهانی استفاده نموده و شانس کسب ورودی بازی های المپیک توکیوست. البته پیش از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اردوها و مسابقات تمرینات منسجم و خوب و حرکات حرفه ای تری داشت. در شرایط کنونی هم تمرینات کریمی و سایر شیرجه روهای حاضر در این کمپ متوقف است، اما تمرینات آمادگی جسمانی خود را دارند. با این حال لازمه کار ما آب است که متأسفانه به آن دسترسی نداریم.

مدیر استخر 9 دی همچنین از بلاتکلیف بودن فعالیت استخرها بعد از بازگشایی اماکن ورزشی اطلاع داد و گفت: استخرها فعلاً تعطیل هستند و در این مدت کارهای ضدعفونی و تعمیرات گوشه و کنار استخر را انجام می دهیم تا شرایط مهیا گردد. البته شرایط بازگشایی استخرها هنوز تعیین نیست و بعید می دانم با باز شدن اماکن ورزشی بتوانند فعالیت نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 47905

به "حدیقی: کریمی شانس بالایی برای المپیکی شدن دارد، بعید می دانم به استخرها اجازه فعالیت داده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدیقی: کریمی شانس بالایی برای المپیکی شدن دارد، بعید می دانم به استخرها اجازه فعالیت داده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید