خبرنگاران اجرای 73 طرح عظیم در آذربایجان شرقی توسط قرارگاه خاتم الانبیا

به گزارش مهسان بلاگ، تبریز - خبرنگاران - فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: این قرارگاه 73 طرح عظیم را در آذربایجان شرقی اجرا نموده که 60 طرح تکمیل و 13 طرح نیز در دست اجرا است.

خبرنگاران اجرای 73 طرح عظیم در آذربایجان شرقی توسط قرارگاه خاتم الانبیا

سردار سعید محمد عصر دوشنبه در جلسه ای با استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: بیشتر پروژه هایی که توسط قرارگاه خاتم الانبیا در این استان اجرا شده است، تاثیرگذار بودند که با سرعت زیاد، بیشتر آنها را تکمیل کردیم.

وی با بیان اینکه ما باید لحظه ها را دریابیم و هر تصمیمی که گرفته می گردد باید شجاعانه عمل کنیم که فردا هزینه ها چند برابر می گردد، اضافه کرد: دغدغه اصلی ما این است که در شرایط سخت بتوانیم خدمات بهتری برای مردم ارائه کنیم .

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا از فرایند خوب اجرای سه پروژه کلان در تبریز اطلاع داد و گفت: نقطه عطفی در عملیات اجرایی خط 2 قطارشهری تبریز آغاز شده است.

وی پروژه قطار شهری را یکی از دغدغه های مردم تبریز مطرح کرد و اضافه کرد: این پروژه به خصوص در حوزه مسائل حقوقی و قراردادی دچار مسائلی بود که با همت مسئولان و پیگیری به وسیله سازمان برنامه و بودجه، این مسائل برطرف شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ادامه داد: با وجود این مسائل اجازه ندادیم پروژه حتی یک روز تعطیل گردد و به جز تعطیلی دو ماهه به سبب شرایط ناشی از کرونا، با تزریق منابع به وسیله قرارگاه و مساعدت های مسئولان مترو پروژه را فعال نگه داشتیم.

وی همچنین با اشاره به احداث پارک عظیم تبریز اعلام کرد: فرایند پروژه آغاز مناسبی دارد و در حال طراحی آن هستیم که تا چند ماه آینده عملیات اجرایی آغاز می گردد.

محمد، با بیان اینکه این قرارگاه در بخش معدن آذربایجان شرقی نیز طرح های عظیمی از جمله مس سونگون را اجرا نموده است، گفت: نفلین سینیت سراب یک پروژه بسیار مهم و حساس است که دست های پنهانی مانع از اجرای پروژه هستند که با پیگیری نمایندگان استان امیدواریم بتوانیم پروژه را فعال کنیم.

وی ادامه داد: در بخش معدن ما پروژه فولاد میانه و مس سونگون را تکمیل نموده است و برای بخش دیگری از پروژه مس سونگون در مناقصه شرکت نموده ایم.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا اعلام کرد: چند هفته قبل تفاهم نامه توسعه فولاد بناب و فولاد شهریار را به امضا رساندیم که می توانند در استقلال صنعت فولاد موثر باشد.

محمد فرایند کارهای بیمارستانی را در تبریز مناسب دانست و گفت: اورژانس بیمارستان الزهرا را تکمیل کردیم و تا 2 ماه آینده بیمارستان نیز تحویل داده می گردد و ساخت بیمارستان یکهزار تختخوابی را نیز در دست پیگیری داریم.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا از آمادگی این قرارگاه برای مشارکت در انتقال زندان تبریز به محل جدید اطلاع داد و اضافه کرد: از تونل انتقال آب زاب به دریاچه ارومیه حدود 1.5 تا 2 کیلومتر باقی مانده است که امیدواریم تا ابتدای سال آینده به اتمام رسد.

وی گفت: خط دوم انتقال آب زرینه رود به تبریز تکمیل شده و مسائل اجرایی آن در حال برطرف است؛ در ارتباط با انتقال آب ارس هم که 11 کیلومتر آن در اختیار قرارگاه بود، تکمیل شده و در خصوص قرارداد دوم در حال رایزنی و برطرف موانع هستیم.

امروز با حضور فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا در تبریز تفاهم نامه چند طرح عظیم از جمله اجرای خط پنج قطار شهری تبریز در قالب تراموا، احداث پارک عظیم و ساخت 2 هزار واحد مسکونی به منظور جابجایی ساکنان سکونت گاه های غیر رسمی در این شهر امضا شد.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 68528

به "خبرنگاران اجرای 73 طرح عظیم در آذربایجان شرقی توسط قرارگاه خاتم الانبیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اجرای 73 طرح عظیم در آذربایجان شرقی توسط قرارگاه خاتم الانبیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید