خبرنگاران 35نفر داوطلب ورود به شوراهای شهری پلدختر شدند

به گزارش مهسان بلاگ، خرم آباد - خبرنگاران - فرماندار پلدختر گفت: 35 نفر تا انتها روز پنجم ثبت نام، برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای این شهرستان داوطلب شدند.

خبرنگاران 35نفر داوطلب ورود به شوراهای شهری پلدختر شدند

حسن رضاییان شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: از این تعداد 24 نفر داوطلب شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر پلدختر هستند، هفت نفر برای شورای شهر معمولان و چهار نفر برای شورای شهر سراب حمام نام نویسی نموده اند.

وی اضافه نمود: درپنجمین روز از ثبت نام، 15 نفر برای شرکت در این دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در پلدختر اعلام داوطلبی کردند که از این تعداد هشت نفرمربوط به شهر پلدختر، پنج نفر معمولان و 2 نفر در سراب حمام می باشند.

وی ادامه داد: داوطلبان حضور در ششمین دوره انتخابات شورای شهر، ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول ننمایند و در فرصت به جامانده با در دست داشتن مدارک لازم اقدام نمایند.

ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر از 20 اسفند به مدت هفت روز ادامه دارد و نام نویسی داوطلبان شورای اسلامی روستا به مدت یک هفته از 16 تا 23 فروردین 1400 انجام خواهد شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 28 خرداد 1400 در سراسر کشور برگزار می گردد.

شورای شهر پلدختر پنج عضو اصلی دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 79935

به "خبرنگاران 35نفر داوطلب ورود به شوراهای شهری پلدختر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 35نفر داوطلب ورود به شوراهای شهری پلدختر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید