دستبند هوشمند آنر 5i دارای درگاه شارژر USB-A است

به گزارش مهسان بلاگ، دستبند هوشمند آنر 5 در ماه ژوئیه رونمایی شد و حالا این شرکت نسخه جدیدی را با نام آنر 5i معرفی نموده است. این گزینه جایگزینی کمی ارزان تر با طراحی نه چندان متفاوت با نسخه اصلی است.

دستبند هوشمند آنر 5i دارای درگاه شارژر USB-A است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، صرفه جویی در اتصال شارژر USB-A که در بند سیلیکونی این محصول قرار گرفته است یک ویژگی مثبت است. این بدان معناست که دیگر نیازی به آداپتور یا کابل مخصوص شارژ ندارید زیرا می توانید 5iرا به هر درگاه معمولی USB-A وصل کنید.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به صفحه نمایش رنگی TFT در 5iبا 0.96 اینچ اشاره نمود. از لحاظ ردیابی تناسب اندام ، 5iاز حالت های آنر5 از جمله اندازه گیری ضربان قلب و یک سنسور SpO2 برای سطح اکسیژن خون پشتیبانی می نماید. این دستبند همچنین تا 50 متر از آب مقاوم است.

از لحاظ اتصال، این دستبند بلوتوث 4.2 را دریافت می نماید. بسته به الگوی مصرف، عمر باتری بین 7-9 روز تخمین زده می گردد. دستبند 5i می تواند با هر دستگاه اندروید 4.4 و iOS 9.0 و بالاتر همگام گردد.دستبند 5i دارای پورت شارژ USB-A داخلی است و در رنگهای مرجانی صورتی، سبز زیتونی و سیاه ارائه می گردد. پیش بینی می گردد فروش این محصول از تاریخ 1 نوامبر فقط با قیمت 22 دلار شروع گردد.

fungroups.ir: گروه سرگرمی، مجله و انجمن سرگرمی

namit.ir: نامیت | مجله بازاریابی و مدیریت بازار

منبع: انتخاب
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 23542

به "دستبند هوشمند آنر 5i دارای درگاه شارژر USB-A است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستبند هوشمند آنر 5i دارای درگاه شارژر USB-A است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید