دیدار سفیر ترکیه با واعظی و تاکید بر تعمیق روابط در دوره کنونی

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس دفتر رئیس جمهور در دیدار با سفیر ترکیه در تهران ایجاد تحرک و نوآوری برای تعمیق مناسبات بین دو کشور را ضروری دانست.

دیدار سفیر ترکیه با واعظی و تاکید بر تعمیق روابط در دوره کنونی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور در دیدار دریا اورس، سفیر ترکیه در تهران بر لزوم گسترش روابط دو کشور در ابعاد مختلف مالی، سیاسی، منطقه ای و بین المللی تاکید نمود و گفت: باید با همکاری و هماهنگی های همه جانبه، تمام ظرفیت های موجود را در راستای منافع دو ملت بزرگ ایران و ترکیه فعال سازیم.

واعظی با تاکید بر ضرورت ایجاد تحول و نوآوری برای تعمیق روابط و همکاری های تهران - آنکارا، توضیح داد: زمینه های گسترده و متنوعی برای ارتقای سطح همکاری بین دو کشور وجود دارد. بر اساس توافقات صورت گرفته، مصمم هستیم روابط تجاری و بانکی دو کشور را هر چه بیشتر گسترش دهیم.

وی با تاکید بر ضرورت تسریع در اجرای اسناد و توافقات بین دو کشور اضافه نمود: توافقات خوبی با اراده روسای جمهور دو کشور به امضا رسیده است که با عملیاتی شدن این اسناد، می توان شاهد تحرک و نوآوری در سطح مناسبات و روابط تهران و آنکارا بود.

واعظی افزود: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه همیشه در روزهای سخت در کنار یکدیگر بوده و خواهند بود و هیچ چیزی نمی تواند مانعی در مناسبات برادارانه و صمیمی دو دولت و دو کشور ایجاد کند.

دریا اورس، سفیر ترکیه در تهران نیز در این دیدار با ارایه گزارشی از برنامه های خود در راستای فعال کردن ظرفیت های توسعه همکاری بین دو کشور اظهارداشت: ترکیه تمام کوشش خود را برای تحکیم روزافزون روابط با ایران به کار خواهد گرفت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6134

به "دیدار سفیر ترکیه با واعظی و تاکید بر تعمیق روابط در دوره کنونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار سفیر ترکیه با واعظی و تاکید بر تعمیق روابط در دوره کنونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید