رایزنی برای افزایش سهمیه سوخت تاکسی ها در صورت کافی نبودن سهمیه

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های کشور گفت: اگر آنالیز های تکمیلی نشان داد سهمیه سوخت در نظر گرفته شده برای تاکسی ها کافی نیست رایزنی های خود را برای افزایش سهمیه شروع می کنیم.

رایزنی برای افزایش سهمیه سوخت تاکسی ها در صورت کافی نبودن سهمیه

به گزارش، مرتضی ضامنی در پاسخ به این پرسش که رانندگان تاکسی از سهمیه سوخت در نظر گرفته شده برای تاکسی ها راضی نیستند و معتقدند تنها کفاف 20 روز تردد آنها را خواهد داد، گفت: در حال حاضر 95 درصد ناوگان فعال تاکسیرانی دوگانه سوز هستند و قیمت گاز تغییر نکرده است. همچنین سهمیه بنزین اختصاص یافته پس از آنالیز ها ممکن است مورد بازنگری قرار گیرد.

وی افزود: پس از آنالیز تکمیلی سهمیه پیش بینی شده اگر به این نتیجه برسیم که این میزان سهمیه کافی نیست قطعا رایزنی های لازم را انجام خواهیم داد تا دولت تصمیمات تکمیلی در این رابطه بگیرد.

ضامنی در پاسخ به پرسش دیگری در مورد افزایش سایر هزینه های تاکسیران ها پس از افزایش نرخ سوخت گفت: در حال آنالیز هستیم که اقلامی که تابع قیمت سوخت هستند و متناسب با افزایش قیمت سوخت افزایش پیدا می نمایند احصا کنیم و به وزارت کشور ارائه دهیم تا حمایت بیشتری در این حوزه انجام گردد. رانندگان بدون دغدغه و نگرانی به خدمات رسانی خود ادامه دهند زیرا ما در حال آنالیز و رایزنی برای حمایت از این نوع اقلام هستیم.

وی تاکید نمود: در هیچ جای کشور نباید افزایش قیمت کرایه رخ دهد و شهروندان در صورت مشاهده تخلف آن را به سامانه های ثبت شکایت ارسال نمایند و این موارد با اولویت آنالیز شده و با متخلفان برخورد می گردد. برای حفظ قیمت کرایه های تاکسی احتیاج به همکاری شهروندان در حوزه نظارت داریم.

منبع:مهر

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 27122

به "رایزنی برای افزایش سهمیه سوخت تاکسی ها در صورت کافی نبودن سهمیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی برای افزایش سهمیه سوخت تاکسی ها در صورت کافی نبودن سهمیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید