ربیع خواه: در اصفهان تمام خواسته های کالدرون را اجرا کردیم، کاری به رقبا نداریم، پرسپولیس به فکر تکرار افتخاراتش است

به گزارش مهسان بلاگ، محسن ربیع خواه، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، او و دیگر بازیکنان این تیم تمام خواسته های گابریل کالدرون را در دیدار مقابل ذوب آهن در زمین پیاده کرده اند.

ربیع خواه: در اصفهان تمام خواسته های کالدرون را اجرا کردیم، کاری به رقبا نداریم، پرسپولیس به فکر تکرار افتخاراتش است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پرسپولیس در یک نمایش خیلی خوب در اصفهان پیروز به شکست ذوب آهن شد و بعد از مدت ها باب میل هوادارانش بازی کرد. با این برد و عملکرد خوبی که پرسپولیس از خود ارائه کرد بار دیگر نام خود را به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی مطرح کرد. شاید اوج گیری استقلال رقیب این تیم هم در این اتفاق بی تاثیر نبود، از این جهت که انگیزه شاگردان گابریل کالدرون در بازی با ذوب آهن بیشتر از هر زمان دیگری بود. درباره شرایط پرسپولیس با محسن ربیع خواه گفت وگویی انجام دادیم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

خبرنگاران: بازی سختی را با یک نمایش خیلی خوب بردید ...

واقعاً این بازی یکی از جذاب ترین بازی های لیگ بود، از این جهت که هر دو تیم واقعاً خوب بازی کردند. تیم ما به این برد نیاز داشت تا از کورس عقب نمانیم.

خبرنگاران: از معدود بازی هایی هم بود که گابریل کالدرون از عملکرد همه شاگردانش راضی بود و از آنها تقدیر کرد.

در این بازی بازیکنان تمام خواسته های کادر فنی را در زمین مسابقه اجرا کردند و نتیجه اش را هم دیدیم. واقعاً بردن ذوب آهن با سه گل کار راحتی نبود و عملکرد خوب تیم این نتیجه را رقم زد.

خبرنگاران: هواداران پرسپولیس مدت ها بود که انتظار داشتند این تیم را در میدان ببینند.

قبل از بازی با ذوب آهن واقعاً خوب تمرین کرده بودیم. همه ناراحت بودیم از اینکه فرایند حرکتی تیم آن طور که انتظار داریم نیست و با اتحاد تیمی و انسجام بیشتر سعی کردیم از همین بازی با ذوب آهن شرایط مان را بهبود ببخشیم که این اتفاق با همت و تلاش تمام اعضای تیم رخ داد. باید تلاش کنیم که این فرایند ادامه پیدا کند تا خیلی زود به جایگاه دلخواه مان در جدول برسیم.

خبرنگاران: عملکرد خوب پرسپولیس مقابل ذوب آهن به بازی هجومی این تیم هم ربط داشت یا نه؟

طبیعی است که ما مقابل تیم هایی که دفاعی بازی نمی کنند راحت تر بازی می کنیم. متأسفانه برخی تیم ها مقابل ما خیلی عقب و بسته بازی می کنند و سخت می شود به دروازه آنها نزدیک شد. حریفان پرسپولیس بیشتر دنبال گل نخوردن و ضدحمله زدن هستند و برای بردن آنها باید از تمام راه های گلزنی استفاده کنیم.

خبرنگاران: اوج گیری استقلال تأثیری در انگیزه بازیکنان پرسپولیس برای بازگشت به روز های اوج داشت؟

ما کار خودمان را می کنیم و کاری به رقبا نداریم. سعی مان این است که بازی به بازی جلو برویم و پیروزیت های قبل مان را تکرار کنیم. در عین حال به تمام رقبا هم احترام می گذاریم.

خبرنگاران: این اطمینان را به هواداران پرسپولیس می دهید که در فصل جاری مدعی جدی قهرمانی خواهید بود؟

این طور نیست که ما نخواهیم قهرمان شویم یا انگیزه کافی نداشته باشیم. تا الان هم تمام تلاش مان را کرده ایم تا بهترین نتایج را بگیریم. برای اینکه بتوانیم فرایند خوب مان را ادامه دهیم بیش از هر زمان دیگری نیاز به حمایت هواداران داریم. هواداران ما در سال های گذشته ثابت کرده اند که در سخت ترین شرایط هم پشت تیم شان هستند و ما امیدواریم در این فصل نیز همین فرایند ادامه پیدا کند. ما بازیکنان وقتی هواداران را پشت خودمان ببینیم قطعاً در شرایط بهتری به میدان می رویم.

خبرنگاران: مدیریت باشگاه پرسپولیس چقدر در اتحاد و منسجم شدن تیم تان در هفته های اخیر نقش داشته است؟

تمام عوامل باشگاه متحد و یکدل شده اند که سخت تلاش کنیم تا افتخارات قبل را تکرار کنیم. هر فردی در باشگاه به دنبال این است که وظیفه اش را به نحوی شایسته انجام دهد و هر موقع به این شکل عمل شده شاهد پیروزیت و سربلندی پرسپولیس هم بوده ایم.

خبرنگاران: نظر شما در مورد حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی چیست؟

اجازه دهید در مورد این مسئله هیچ حرفی نزنم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 28903

به "ربیع خواه: در اصفهان تمام خواسته های کالدرون را اجرا کردیم، کاری به رقبا نداریم، پرسپولیس به فکر تکرار افتخاراتش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیع خواه: در اصفهان تمام خواسته های کالدرون را اجرا کردیم، کاری به رقبا نداریم، پرسپولیس به فکر تکرار افتخاراتش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید