رسانه عراقی: به ستاره هایی مثل اولونگا و دیاباته احتیاج داریم

به گزارش مهسان بلاگ، رسانه عراقی در گزارشی نوشت: باشگاه های ما به جذب لژیونرهایی مثل مهاجمان الدحیل و استقلال احتیاج دارند تا بتوانند در ادوار آینده مسابقات آسیایی پیروز باشند.

رسانه عراقی: به ستاره هایی مثل اولونگا و دیاباته احتیاج داریم

به گزارش خبرنگاران، پایگاه خبری الفرات عراق در گزارشی با اشاره به عملکرد ضعیف بازیکنان خارجی شاغل در لیگ این کشور خصوصا در سه تیمی که به عنوان نمایندگان عراق در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند لژیونرهای آفریقایی الدحیل قطر و استقلال ایران را نمونه مناسبی برای جذب بازیکنان تاثیرگذار خارجی دانست.

در این گزارش به عملکرد ضعیف بازیکنان خارجی در سه تیم الشرطه، نیروی هوایی و الزوراء اشاره شده که ضعیف ترین عملکرد تاریخ عراق در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را در این دوره رقم زدند.

به نوشته الفرات،کیفیت بازیکنان خارجی روی عملکرد نمایندگان عراق در لیگ قهرمانان تاثیرگذار بوده و این بازیکنان در حد دستمزدی که دریافت می نمایند ظاهر نشدند. بعضی از آنها نیمکت نشین بودند و در صورت ورود به زمین هم نتوانستند به تیم خودشان یاری نمایند. در این سه تیم تنها فهد الیوسف بازیکن اهل سوریه پیروز شد یک گل برای الشرطه به ثمر برساند و سایر نفرات عملکردی در حد بازیکنان عراقی نداشتند.

آنالیز عملکرد تیم های رقیب در لیگ قهرمانان به خوبی نشان می دهد که بازیکنان خارجی تاثیر مهمی در پیروزیت آنها داشته اند. به طور مثال اولونگا مهاجم آفریقایی الدحیل 8 گل برای این تیم به ثمر رساند و دیاباته مهاجم اهل اقتصادی استقلال ایران 5 گل وارد دروازه حریفان کرد همچنین عمر السوما مهاجم سوری الاهلی جده. باشگاه های عراقی به جذب چنین نفراتی احتیاج دارند تا بتوانند در ادوار آینده مسابقات آسیایی پیروز باشند.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

باتسک: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 85265

به "رسانه عراقی: به ستاره هایی مثل اولونگا و دیاباته احتیاج داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه عراقی: به ستاره هایی مثل اولونگا و دیاباته احتیاج داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید