روایت داستانی از زاویه دوربین های مداربسته

به گزارش مهسان بلاگ، فیلمبرداری فیلم سینمایی ریست به کارگردانی محمدرضا لطفی و تهیه کنندگی سیدامیر سیدزاده به سرانجام رسید.

روایت داستانی از زاویه دوربین های مداربسته

به گزارش خبرنگاران به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، فیلمبرداری فیلم سینمایی ریست به کارگردانی محمدرضا لطفی و تهیه کنندگی سید امیر سیدزاده پس از حدود یک ماه در لوکیشن های تهران به انتها رسید تا دومین فیلم بلند سینمایی لطفی پس از تجربه روایت ناپدید شدن مریم وارد مرحله تدوین گردد که پیش بینی می گردد تدوین آن با توجه به ساختار فیلم طول بکشد.

لطفی همچون تجربه گذشته سراغ ایده ای متفاوت در داستان و فرم رفته است و یکی از نکات قابل توجه این فیلم، روایت داستان از زوایه دوربین های مدار بسته و نگاه استعاری به تنهایی انسان و حریم شخصی در جامعه است که چالش های بسیاری به همراه دارد.

در ریست رضا بهبودی، سودابه بیضایی، محمد صدیقی مهر، پریسا محمدی، حامد رحیمی نصر و رقیه افشین پور حضور دارند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: احساس می کنم دیوونه شدم… یه جورایی به تمام دوربین های مداربسته که دارن آدم را کنترل می کنن حساسیت پیدا کردم و...

عوامل ریست عبارتند از: نویسنده و کارگردان: محمدرضا لطفی، تهیه کننده: سید امیرسیدزاده، مدیرفیلمبرداری: مجید گرجیان، طراح صحنه و لباس: افسانه صرفه جو، طراح گریم: پدارم زرگر، صدابردار: علی گراکویی، تدوین: بابک قائم، مدیر فراوری: محمد سیدزاده، جانشین فراوری: حامد آزادی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مرجان بقایی، گرافیست: علی قدیمی، عکاس: رامونا میریان و مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8240

به "روایت داستانی از زاویه دوربین های مداربسته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت داستانی از زاویه دوربین های مداربسته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید