روسیه ارتباطش را با مخالفان دولت ونزوئلا حفظ می کند

به گزارش مهسان بلاگ، روسیه اعلام کرده، ارتباطاتش را با مخالفان دولت ونزوئلا از جمله نمایندگان خوآن گوآیدو، رهبر اصلی این مخالفان در فُرمتی که دولت ونزوئلا نیز درک می کند، حفظ می کند.

روسیه ارتباطش را با مخالفان دولت ونزوئلا حفظ می کند

سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز(دوشنبه) در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک ضمن گفتن اینکه مسکو تماسهایش با مخالفان دولت ونزوئلا از جمله رهبر آنها یعنی خوآن گوآیدو را حفظ می کند تاکید کرد: این تماسها را تنها می توان به شکل تبادل اطلاعات مقطعی توصیف کرد.

اخیراً سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت، کنندگان گوآیدو که در ماه ژانویه به اعلام ریاست جمهوری خودخوانده در ونزوئلا پرداخت، تلاش داشته اند که با روسیه ارتباط برقرار کنند و روسیه نیز به آنها گوشزد کرده که استفاده از زور برای حل بحران در ونزوئلا زیانبار است.

ریابکوف در اظهارنظر در مورد گفت وگوهای میان مسکو و کنندگان گوآیدو گفت: ما در چندین موقعیت اطلاعات و برآوردهای آنها را دریافت کرده ایم و مواضع و رویکردهای خودمان را به اطلاع آنها رسانده ایم.

او همچنین خاطر نشان کرد، مسکو از تماسها با طرفها و نیروهای مختلف استقبال می کند.

ریابکوف گفت: ما معتقدیم که ما هر چه تماسها و ارتباطاتمان بیشتر باشد برای همه بهتر خواهد شد. همزمان ما این کار را به شکلی که دولت مشروع متعلق به نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا نیز درک کند انجام می دهیم و من مطمئنم که واشنگتن نیز به همین شکل از آنها مطلع است.

معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت، هدف از این ارتباطات مشخصاً تبادل اطلاعات است. ، ایسنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 13287

به "روسیه ارتباطش را با مخالفان دولت ونزوئلا حفظ می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه ارتباطش را با مخالفان دولت ونزوئلا حفظ می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید