رویداد بین المللی کرمانشاه، پایتخت آیین های نوروزی در نوروز 1399 برگزار می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از برگزاری رویداد بین المللی کرمانشاه پایتخت آیین های نوروزی در ایام نوروز 1399 اطلاع داد.

رویداد بین المللی کرمانشاه، پایتخت آیین های نوروزی در نوروز 1399 برگزار می گردد

محمدابراهیم الهی تبار در ملاقات با رئیس و کارکنان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، با اشاره به لزوم تجمیع امکانات و ظرفیت های موجود برای حمایت از طرح پیشنهادی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گفت: توسعه صنعت گردشگری می تواند بستری مناسب برای پویایی و رونق اقتصاد استان کرمانشاه ایجاد کند و این مهم در قالب رویداد بین المللی کرمانشاه پایتخت نوروز ایران میسر می گردد.

معاون استاندار کرمانشاه از مولفه های گردشگری استان کرمانشاه به عنوان سرمایه و ثروتی ارزشمند یاد کرد و گفت: تنوع آب و هوایی، قومیتی، مفاخر و توانایی هنری و فرهنگی، مذهبی، ظرفیت های مرزی، جذابیت های تاریخی و باستانی و مردم مهمان نواز این منطقه سبب توجه گردشگران داخلی و خارجی به کرمانشاه شده و از این ظرفیت برای معرفی روستاهای هدف گردشگری در رویداد کرمانشاه 2020 نیز استفاده خواهیم کرد.

الهی تبار نحوه طراحی ساختار شورای سیاستگذاری و ستاد اجرایی جشنواره بین المللی کرمانشاه پایتخت آیین های نوروزی را مبتنی بر ایجاد هم افزایی و همدلی برای توسعه و تعالی کرمانشاه ذکر کرد و گفت: وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، استانداری، صدا و سیما، اداره کل میراث استان، شهرداری، اصحاب رسانه و همه دستگاه های اجرایی مرتبط در این رویداد ایفای نقش خواهند داد و به یقین دستاوردهای ارزشمندی را علاوه بر مزایای مالی خواهیم داشت.

وی همچنین از کوشش های انجام شده در بزرگداشت و پاسداشت مفاخر، چهره های فرهنگی، مذهبی و هنری استان توسط این سازمان تشکر کرد و خاطرنشان ساخت: انتظار داریم سالیانه با رویکرد معرفی مفاخر و مشاهیر استان نسبت به برگزاری کنگره های بزرگداشت به صورت گسترده اقدام گردد و در این راستا از همه ظرفیت ها استفاده گردد.

در این نشست مهدی عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گزارشی از فعالیت های شهرداری در حوزه فرهنگی نظیر تجلیل از مفاخر شهر، شهریاران فرهنگ و همکاری و تعامل با آموزش و پرورش در زمینه شناسایی و توانمندسازی بچه ها کرمانشاهی ارائه داد و برنامه های پیش رو مانند طرح ویژه شهروندی را تشریح کرد که مورد استقبال معاون استاندار نهاده شد.

عبدالمالکی همچنین با اشاره به دستاوردهای برگزاری جشنواره کرمانشاه، پایتخت نوروز در سال 1398 و تاثیر آن بر افزایش آمار مسافرین و گردشگران و آنالیز نقش مالی آن در شهر، آمادگی شهرداری را در زمینه برگزاری این جشنواره در بعد بین المللی در سال 1399 بیان کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 31180

به "رویداد بین المللی کرمانشاه، پایتخت آیین های نوروزی در نوروز 1399 برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد بین المللی کرمانشاه، پایتخت آیین های نوروزی در نوروز 1399 برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید