رییس کمیته حمل ونقل مجلس: ناوگان هوایی ایران نیازمند نوسازی است، ورود هواپیماهای تازه هزینه سفر را متعادل می نماید

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: رییس کمیته حمل ونقل مجلس شورای اسلامی با اعلام این که سمپوزیوم ملی یکصد سال گردشگری ایران نگرش همه جانبه ای در فرایند تحولات این صنعت ارایه می نماید گفت: ایران در صنعت حمل ونقل نیازمند نوسازی ناوگان هوایی است و دولت باید به این موضوع یاری کند.

رییس کمیته حمل ونقل مجلس: ناوگان هوایی ایران نیازمند نوسازی است، ورود هواپیماهای تازه هزینه سفر را متعادل می نماید

رحمت الله فیروزی پوربادی با اعلام این مطلب به خبرنگاران درخصوص برپایی نخستین سمپوزیوم ملی یکصد سال دنیاگردی ایران که قرار است روزهای 27 و 28 مهرماه سالجاری از سوی پارک ملی علوم فناوری های نرم و صنایع فرهنگی برگزار گردد، گفت: طرح و بیان موضوعات به شکل همه جانبه در جامعه و ذکر نقطه نظرها و دیدگاه ها می تواند یاری زیادی به برنامه ریزی های آینده کند.

او گفت: مرور آنچه در یکصد سال اخیر بر صنعت دنیاگرد یایران رفته است در سمپوزیوم ملی یکصد سال دنیاگردی ایران بسیار با اهمیت است و این رویداد نگرش همه جانبه در فرآیند تحولات این صنعت ارایه می نماید و خوهیم دانست که در صنعت دنیاگردی کجا بودیم و الان در چه شرایطی هستیم.

وی اضافه کرد: باید بتوانیم در خلال مواردی که یاد می گردد، نقایص و مسائل را هم رفع کرد. چون امروز صنعت دنیاگردی به اسم یک مولفه درآمدزا در دنیا مطرح است و بعد از نفت صندلی مهمی دارد؛ بنابراین با توجه به ظرفیت های مهم کشور و امتیازات ایران در حوزه دنیاگردی طبیعی، تاریخی و آثار باستانی، توسعه دنیاگردی می تواند بازوی حمایتی مهم اقتصاد کشور باشد.

وی با اشاره به اهمیت حمایت های دولت از صنعت حمل ونقل در توسعه دنیاگردی گفت: تمام انواع حمل وتقل می تواند به نحوی در زمینه دنیاگردی تاثیر جدی بگذارند. چراکه یکی از ابزارهای مهم توسعه صنعت دنیاگردی رشد صنعت حمل ونقل و تمامی جنبه های آن است.

به گفته رییس کمیته حمل و نقل مجلس، لازمه توسعه صنعت دنیاگردی پیشرفت حمل ونقل است و ایمنی هم مهمترین موضوعی است که نیازمند توجه ویژه مسوولان است. این موضوع در حمل ونقل هوایی حساسیت بیشتری دارد و با توجه به تحریم ها دولت باید توجه خاص به موضوع پیشرفت صنعت حمل و نقل داشته باشد.

به گفته این نماینده مجلس، ناوگان هوایی کشور نیازمند نوسازی است و اگر بتوان هواپیماهای تازه را در بازار حمل ونقل هوایی کشور وارد کرد و با قیمت متعادل از دنیاگردان استقبال کرد گام مهمی برداشته شده است که این موضوع هم نیازمند ورود جدی سرمایه گذاران به صنعت حمل و نقل ایران است.

fungroups.ir: گروه سرگرمی، مجله و انجمن سرگرمی

namit.ir: نامیت | مجله بازاریابی و مدیریت بازار

منبع: صدای میراث
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 98388

به "رییس کمیته حمل ونقل مجلس: ناوگان هوایی ایران نیازمند نوسازی است، ورود هواپیماهای تازه هزینه سفر را متعادل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس کمیته حمل ونقل مجلس: ناوگان هوایی ایران نیازمند نوسازی است، ورود هواپیماهای تازه هزینه سفر را متعادل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید