ستاره لایپزیگ گزینه اصلی اینتر برای پر کردن جای خالی مارتینس

به گزارش مهسان بلاگ، در فهرست بازیکنان مورد نظر باشگاه اینتر برای خرید در پنجره تابستانی، مهاجم آلمانی تیم فوتبال لایپزیگ در اولویت واقع شده است.

ستاره لایپزیگ گزینه اصلی اینتر برای پر کردن جای خالی مارتینس

به گزارش خبرنگاران، نشریه گاتزتادلواسپورت مدعی شد که باشگاه اینتر نام تیمو ورنر، مهاجم آلمانی تیم فوتبال لایپزیگ را در صدر خرید های تابستانی مدنظر خود قرار داده تا در صورت انتقال لائوتارو مارتینس به بارسلونا جای خالی او را پر کند.

طبق گزارش این نشریه، اینتر در حالی نام ورنر را در فهرست گزینه های مورد نظر خود قرار داده که این بازیکن 24 ساله مشتریان عظیم دیگری مانند بایرن مونیخ و لیورپول هم دارد.

خرید ورنر با توجه به بند فسخ 60 میلیون یورویی او کار سختی برای اینتر نخواهد بود اما باید دید که خود بازیکن کدامیک از مشتریانش را انتخاب می نماید. طبق قرارداد او با لایپزیگ، پرداخت بند فسخ در انتها ماه آوریل امکان پذیر خواهد بود و باشگاه اینتر هم در حالی ارزیابی گزینه هایش برای پنجره جابجایی است تا اگر مجبور به فروش مارتینس به بارسلونا شد، جای او در تیم خالی نماند.

در همین حال گاتزتا نوشته که اینتر به گزینه های دیگری مانند پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابنی آرسنال هم که تا سال آینده با این تیم قرارداد دارد، فکر می نماید. آنتونی مارسیال مهاجم فرانسوی منچستریونایتد، اولیویه ژیرو از چلسی، لوکا یوویچ از رئال مادرید و ویکتور اوسیمن مهاجم نیجریه ای تیم فوتبال لیل هم به عنوان دیگر گزینه های مد نظر آنتونیو کونته، سرمربی اینتر معرفی شده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 45185

به "ستاره لایپزیگ گزینه اصلی اینتر برای پر کردن جای خالی مارتینس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره لایپزیگ گزینه اصلی اینتر برای پر کردن جای خالی مارتینس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید