سرمربی کره شمالی: داور یک پنالتی برای ما نگرفت

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم کره شمالی بعد از شکست به ایران فاصله کم بازی اول و دوم، اخراج زودهنگام بازیکن تیمش و البته پنالتی نگرفتن داور را عامل باخت به ایران دانست.

سرمربی کره شمالی: داور یک پنالتی برای ما نگرفت

به گزارش خبرنگاران، جو سویگ سرمربی کره شمالی در نشست خبری بعد از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل تیم امید ایران گفت:به عنوان بازی دوم که در زمان بسیار کوتاهی بعد از بازی اول برگزار گردید،برای ما بازی دشوار و فشرده ای بود.در دیدار مقابل ایران فرصت خوبی داشتیم تا در صورت پیروزی به صعود نزدیک شویم اما متاسفانه باختیم.نیمه دوم خیلی زود یک اخراجی دادیم و همین اخراج کار ما را دشوار کرد و بازیکنانم دچار افت روحی شدند . به نظر من داور یک پنالتی هم برای ما نگرفت.حالا فقط یک تک فرصت برای ما مانده و باید در بازی آخر با عربستان بازی کنیم و ببریم.

وی در پاسخ به این سوال که همواره تیم های امید و جوانان کره شمالی تا مراحل حذفی صعود نموده اند و حالا این ناکامی آیا براِی شما نامید کننده است، گفت:باید بگویم که همواره در تورنمنت فشرده ای مثل بازی های آسیایی بازی در کمتر از دو روز خسته کننده است، نا امید کننده نبوده چرا که ما بازی اول یک امتیاز گرفتیم و امروز باختیم اما همچنان شانس داریم.البته در جریان بازی وقتی پنالتی ما گرفته نشد و یک بازیکن هم اخراج شد تمرکزمان بهم ریخت و اینها عوامل اصلی باخت ما بودند.

سویگ در پاسخ به این سوال که با توجه به شناخت تان از عربستان آیا توان شکست دادن این تیم را برای صعود دارید، گفت:من بازی اول عربستان را دیدم و امروز(جمعه) هم بازی این تیم مقابل میانمار را بررسی خواهم کرد اما آنچه برای ما اهمیت دارد این است که اگر می خواهیم صعود کنیم باید مقابل این تیم در بازی سوم با تمرکز کامل و شجاعانه بازی نموده و با کسب پیروزی صعود کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: iran-varzeshi.com
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 376

به "سرمربی کره شمالی: داور یک پنالتی برای ما نگرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی کره شمالی: داور یک پنالتی برای ما نگرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید