سکوت وزارت ورزش روی اعصاب طرفداران! آقای وزیر کجایی؟ دقیقا کجایی؟

به گزارش مهسان بلاگ، انتشار اسناد یاری اقتصادی یکی از اعضای هیأـ مدیره باشگاه استقلال به این مجموعه در ازای بازگشت دوباره اش به وام دهنده طرفداران این تیم را به شدت متعجب نموده است.

سکوت وزارت ورزش روی اعصاب طرفداران! آقای وزیر کجایی؟ دقیقا کجایی؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اسناد غیر قابل باوری از درون باشگاه استقلال به بیرون منتشر شده که ثابت می نماید اعضای هیأت مدیره این باشگاه بین خودشان قول و قرارهای اقتصادی گذاشتند و پولی به هم قرض دادند که نه تنها باشگاه سودی بابت ن نکرد بلکه حالا باید ضررش را هم بدهد. به این شکل که باشگاه بابت هر یک روز دیرکرد در پرداخت بدهی اش به عضو هیأت مدیره خودش، باید 50 میلیون تومان جریمه بدهد!

در این شرایط سکوت وزارت ورزش بیش از هر صدایی روی اعصاب طرفداران تیم است! چرخی در فضای مجازی تعیین می کرد طرفداران استقلال از وزارت ورزش توقع داشتند نسبت به این رخداد عجیب واکنش نشان بدهد. طرفداران نگران تیم می پرسیدند؛ آقای وزیر کجایی! دقیقا کجایی؟ چون هیچ واکنشی یا موضعی در این باره اتخاذ نشده است.

عبدالرضا موسوی، امیرحسین فتحی و اسماعیل خلیل زاده که امضای هر سه این افراد پای برگه قرارداد مربوطه است، منصوبین وزیر ورزش یعنی مسعود سلطانی فر هستند. مردم می پرسیدند چطور کسی از وزیر سئوال نمی نماید، چرا مدیرانی که آوردی چنین قرارداد سراسر ضرری را برای باشگاه استقلال بسته اند؟

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 47678

به "سکوت وزارت ورزش روی اعصاب طرفداران! آقای وزیر کجایی؟ دقیقا کجایی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکوت وزارت ورزش روی اعصاب طرفداران! آقای وزیر کجایی؟ دقیقا کجایی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید