سیاستمدار کویتی: برخی ها برای سرنگونی السیسی چراغ سبز داده اند

به گزارش مهسان بلاگ، یک سیاستمدار و عضو سابق مجلس الأمه (مجلس) کویت حوادث مصر را خطرناک توصیف و پیش بینی کرد که این حوادث به سرنگونی رژیم عبدالفتاح السیسی منجر شود.

سیاستمدار کویتی: برخی ها برای سرنگونی السیسی چراغ سبز داده اند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، همزمان با شدت دریافت اعتراضات مردمی در مصر، ناصر الدویله سیاستمدار کویتی پیش بینی کرد که این حوادث به سرنگونی عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر منتهی شود.

الدویله در صفحه توئیتر خود نوشت: حوادث جهان را دنبال می کنم و احساس می کنم چراغ سبزی برای سرنگونی السیسی داده شده و به عقیده برخی ها دوره او به سر آمده است و بایستی فرد دیگری را جایگزین او کرد تا نظام مصر استمرار یابد، به عقیده من این دیدگاه خطرناک است.

وی در ادامه نوشت که برخی شواهد حاکی از آن است که ارتش مصر از این وضعیت ناراضی است و خروج برخی خانواده ها از مصر ممکن است زمینه را برای ممنوعیت سفر برخی شخصیت ها مهیا کند، آنگونه که در الجزائر نیز رخ داد.

قاهره پایتخت مصر و برخی شهرهای آن روز جمعه (دیروز) صحنه تظاهرات مردمی بود و اعتراض ها در فضای مجازی علیه دولت عبدالفتاح السیسی نزدیک به یک هفته پیش بعد از آن آغاز شد که یک پیمانکار شرکت ساخت و ساز علیه وی و فرماندهان ارتش و مقامات دولت مصر دست به افشاگری زد و از فساد آن ها و حیف و میل بیت المال پرده برداشت.(جزئیات بیشتر).

ص

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 17631

به "سیاستمدار کویتی: برخی ها برای سرنگونی السیسی چراغ سبز داده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاستمدار کویتی: برخی ها برای سرنگونی السیسی چراغ سبز داده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید