شهرهای جدید التاسیس نیازمند اعتبارات خاص و ویژه هستند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مهدی فرشادان بعد از ظهر امروز در جلسه هم اندیشی شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان کردستان، اظهارداشت: درآمد پایدار شهرداری ها باید در قانون دیده گردد چرا که آسیب به بدنه شهرداری ها، آسیب به جامعه و مردم را در پی دارد.

شهرهای جدید التاسیس نیازمند اعتبارات خاص و ویژه هستند

وی با بیان اینکه زمین های قولنامه ای آفتی است که درآمدهای شهرداری را با معضل روبرو نموده، اضافه نمود: طبق قانون برای این اراضی شهرداری ها نمی توانند عوارض ساخت و ساز دریافت نمایند و این در حالی است که در این زمین ها به راحتی ساخت و ساز غیرقانونی اجرا شده و تنها شهرداری از داشتن درآمد صدور پروانه ساخت و ساز بازمانده است.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: احتیاج است برای حل این مشکل دولت لایحه ای به مجلس ارائه کند تا این معضل هم بر طرف گردد و منابع درآمدی خاصی در اختیار شهرداری ها قرار گیرد.

فرشادان با بیان اینکه مراحل نهایی اصلاح قانون ارزش اضافه نموده سهم شهرداری ها در مجلس نیز در حال طی شدن است، یادآور شد: در راستای ماده 23 جرائم رانندگی سه سال است که یک ریال به استان کردستان پرداخت نشده است و این ظلم به مردم کردستان است.

وی به وضعیت نابسامان ناوگان حمل و نقل شهرداری نیز اشاره نمود و بیان نمود: با کمبود اعتبارات و شرایط موجود اقتصادی به هیچ عنوان اصلاح ناوگان حمل و نقل امکان پذیر نیست و احتیاجمند اعتبارات خاصی هستیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3060

به "شهرهای جدید التاسیس نیازمند اعتبارات خاص و ویژه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای جدید التاسیس نیازمند اعتبارات خاص و ویژه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید