شکایت دانشجویان از علی مطهری تقدیم هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شد

به گزارش مهسان بلاگ، به دنبال توهین علی مطهری به یکی از دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی، شکایت 140 نفر از فعالان دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور از این نماینده، تقدیم هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شد.

شکایت دانشجویان از علی مطهری تقدیم هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، نامه شکایت دانشجویان از علی مطهری پیرامون توهین به یکی از دانشجویان در دانشگاه شهیدبهشتی تحویل هیات نظارت بر رفتار کنندگان مجلس شد.

بنابراین گزارش تعداد دانشجویانی که از علی مطهری انتقاد کرد و خواستار برخورد قانونی با این کننده مجلس شدند، به 140 نفر رسید.

دانشجویان همچنین در نامه خود از علی مطهری خواسته بودند به جای شکایت از رسانه ها و گستاخ دانستن دانشجوی منتقد از جامعه دانشگاهی و مردم عذرخواهی کند.

متن نامه دانشجویان به شرح زیر است:

بسمه تعالی

ریاست و اعضای محترم هیات نظارت بر رفتار کنندگان

سلام علیکم

مطمئنا تاکنون از ماجرای توهین آقای علی مطهری کننده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به یکی از دانشجویان در دانشگاه شهیدبهشتی مطلع هستید.

البته این اولین بار نیست که شاهد چنین مواردی از آقای مطهری هستیم، اما از آنجایی که اتفاق اخیر در یک محیط علمی و دور جمعی که دانشجویان خانم و آقا در آن حضور داشتند، رخ داده اهمیت ورود هیات نظارت بر رفتار کنندگان به موضوع و پیگیری مسئله را دوچندان می کند.

ریاست و اعضای محترم هیات نظارت بر رفتار کنندگان

گاهی از سوی برخی کنندگان شنیده می شود که این هیات کارایی لازم را ندارد، با توجه به این موضوع شاید زمان آن رسیده نشان دهید که اینچنین نیست و این هیات اجرای قانون و رسیدگی به حقوق مردم را به دلیل رفاقت ها و دوستی ها با کنندگان نادیده نمی گیرد.

آقای مطهری بعد از اتفاق زشت رخ داده به جای عذرخواهی از جامعه دانشگاهی و دانشجویان و همه مردم دست پیش گرفته اند و با این توجیه که دانشجو گستاخ بوده و باید ادب می شد! توهینی دوباره به محیط علمی و دانشگاهیان کردند و با این بهانه که دانشجوی مذکور پسر بوده نه دختر سعی دارند فرار روبه جلو کنند.

مسلما اعضای هیات نظارت بر رفتار کنندگان مجلس متوجه دلیل چنین اقدامی از سوی آقای مطهری هستند، با این حال نیاز بود بگوئیم مردم و جامعه دانشگاهی هم فریب چنین رفتاری را نخواهد خورد.

ریاست و اعضای محترم هیات نظارت بر رفتار کنندگان مجلس

ما دانشجویان امضا کننده این نامه از آقای مطهری شکایت داریم و از شما می خواهیم به این موضوع رسیدگی کرده و همچین از آقای مطهری می خواهیم به جای شکایت از رسانه، مظلوم نمایی و توهین بیشتر به دانشجویان بابت رفتار زشت اخیر خود معذرت خواهی کند.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 26027

به "شکایت دانشجویان از علی مطهری تقدیم هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت دانشجویان از علی مطهری تقدیم هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید