فدراسیون داوران ضعیف را جریمه کند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، میشو کریستوویچ شامگاه پنج شنبه پس از تحمل شکست سنگین تیمش در برابر سپاهان، در نشست خبری به اعتراض به داوری لیگ پرداخت و گفت: به قلعه نویی به خاطر این پیروزی پرگل تبریک می گویم. متأسفم که به عنوان یک خارجی این را می گویم اما در صحنه اخراج بازیکن ما، آن خطا شاید کارت زرد داشت اما به هیچ وجه اخراج نداشت. در بازی با استقلال و بازی قبلی خانگی ما هم داور پنالتی ما را ندید اما دو روز بعد از بازی قبلی خانگی ما به خاطر این پنالتی از ما عذرخواهی کردند.

فدراسیون داوران ضعیف را جریمه کند

وی به تمجید از سپاهان پرداخت و اضافه نمود: سپاهان امروز عالی کار کرد و ارسال های خوب خود را به گل تبدیل کرد و تیم 10 نفره ما هم نتوانست موقعیتی خلق کند. به هرحال برای سپاهان بهترین ها را آرزو دارم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر خواهان جریمه داورانی شد که عملکرد ضعیفی دارند و ادامه داد: ما باشگاه کوچکی هستیم و از داوری بازی ها ضرر زیادی دیده ایم. از فدراسیون خواهش می کنم داورانی را که خوب نیستند جریمه یا حذف نمایند. هرچند سپاهان امروز عملکرد خوبی به نمایش گذاشت و حتی در شرایط که 4 بر صفر پیش بودند، برای گل پنجم می جنگید.

میشو بابیان اینکه شاهین برای باقی ماندن در لیگ می جنگد، اضافه نمود: مطمئناً ما تغییراتی خواهیم داشت اما از زمانی که راهنمایی شاهین را من در دست گرفتم، 4 بازی بیرون از خانه داشتیم که 2 مورد آن ها در برابر سپاهان و استقلال بوده است و تنها 2 بازی خانگی داشته ایم ولی با همه این ها تمام کوشش ما برای بقا در لیگ برتر است و امیدوارم که به این هدف خود برسیم.

وی با بیان اینکه از دیدگاه من داور عادل نداریم، توضیح داد: اگر همه تیم از مدیریت تا بازیکنان در کنار هم باشیم، اتفاقات خوبی رخ می دهد. ما در 5 بازی آخر خوب عمل کردیم و اگر داور عادلی برای مسابقه ها بود، ما 6 امتیاز پیش تر بودیم ولی داور عادل نداریم.

سرمربی شاهین بوشهر مجدداً به صحنه اخراج بازیکن تیمش اشاره نمود و اضافه نمود: سپاهان بسیار بهتر از ما بازی کرد و شاید حتی اگر اخراجی هم نمی دادیم، بازی هم بازی را واگذار می کردیم اما سوال من درباره صحنه اخراج بازیکن ما است که تصور می کنم از بین 2 پای بازیکن حریف رد شد و اخراج نداشت.

faceraz.ir: فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات

fixfun.ir: مجله سرگرمی | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 30436

به "فدراسیون داوران ضعیف را جریمه کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون داوران ضعیف را جریمه کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید