فعالیت باشگاه ها و اماکن ورزشی در استان مرکزی بلامانع اعلام شد

به گزارش مهسان بلاگ، عابد حقدادی در مصاحبه با خبرنگاران، اظهار کرد: با هماهنگی به عمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی، فعالیت اماکن و باشگاه های ورزشی در استان مرکزی در شهرستان های نارنجی از فردا بلامانع خواهد بود و این فعالیت مطابق آخرین دستورالعمل ابلاغی اداره کل ورزش و جوانان استان صورت می گیرد.

فعالیت باشگاه ها و اماکن ورزشی در استان مرکزی بلامانع اعلام شد

وی اضافه نمود: انتظار می رود که مدیران باشگاه های ورزشی، مراجعین به اماکن ورزشی و ورزشکاران با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مصوب ستاد کرونا همکاری و تعامل لازم را داشته باشند تا شاهد کاهش فرایند ابتلاء به کرونا در استان مرکزی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی عنوان نمود: در حال حاضر احتیاج ورزش همگانی در جامعه بیش از گذشته احساس می گردد و کم تحرکی، اعمال قرنطینه ها و شرایط خاصی که در اثر پاندمی کرونا به وجود آمده، باعث توجه بیش از گذشته به ورزش همگانی در اقشار مختلف جامعه شده است.

حقدادی در سرانجام بیان نمود: نظارت های اداره کل ورزش و جوانان استان هیأت های ورزشی، ادارات شهرستانی و بازرسین ما از اماکن ورزشی به قوت ادامه خواهد داشت و امیدواریم که همه عزیزان نسبت به رعایت دستورالعمل های ابلاغی پیشگام و پیش قدم باشند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 85428

به "فعالیت باشگاه ها و اماکن ورزشی در استان مرکزی بلامانع اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت باشگاه ها و اماکن ورزشی در استان مرکزی بلامانع اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید