فغانی و همکارانش در هفته اول لیگ قهرمانان

به گزارش مهسان بلاگ، کمیته داوران ای اف سی اسامی داوران حاضر در بازی های هفته اول لیگ قهرمانان آسیا را گفت و بمشخص شد فغانی، سخندان و منصوری باید یکی از مهم ترین بازی های هفته اول این رقابت ها را قضاوت نمایند.

فغانی و همکارانش در هفته اول لیگ قهرمانان

فغانی و همکاران در هفته اول لیگ قهرمانان

علیرضا فغانی به دلیل حضور تیم ملی در جمع چهار تیم پایانی جام ملت ها از حضور در قضاوت های مراحل نهایی بازی ها بازماند تا او که یک سر و گردن بالاتر دیگر داوران حاضر در این بازی ها خود را نشان داد نتواند برای دومین بار پیاپی قضاوت دیدار فینال بازیها را انجام دهد.

اما روز پنجشنبه کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی داوران حاضر در بازی های هفته اول لیگ قهرمانان آسیا را بیان کرد و بدین ترتیب معین شد فغانی، سخندان و منصوری باید یکی از مهم ترین بازی های هفته اول این رقابت ها را قضاوت نمایند. تیم داوری ایرانی دیدار بین تیم های ملبورن ویکتوری و دائه گو کره جنوبی از بازی های گروه ششم این رقابت ها را داوری می نمایند. دیداری که در روز سه شنبه، 14 اسفندماه در استرالیا برگزار خواهد شد.

علیرضا فغانی به عنوان یکی از مطرح ترین داوران جهان، پیش از این توانسته به قضاوت بازی های مهمی همچون فینال المپیک، رده بندی جام جهانی، فینال جام ملت های آسیا، فینال لیگ قهرمانان آسیا، فینال جام کنفدراسیون ها و ... بپردازد.

3-185

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5078

به "فغانی و همکارانش در هفته اول لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فغانی و همکارانش در هفته اول لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید