فوتبال دنیا، حمله هوینس به مدیر ورزشی پاری سن ژرمن

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس باشگاه بایرن مونیخ به سران باشگاه پاری سن ژرمن توصیه کرد مدیر ورزشی خود را عوض نمایند.

فوتبال دنیا، حمله هوینس به مدیر ورزشی پاری سن ژرمن

به گزارش خبرنگاران، پاری سن ژرمن در این تابستان با مدیریت آنترو هنریک، مدیر ورزشی خود سعی کرد ژروم بواتنگ را از بایرن مونیخ به خدمت بگیرد، اما در نهایت این انتقال عملی نشد، این در حالی است که حتی گفته شد رناتو سانچس نیز مورد توجه PSG قرار داشته است.

اولی هوینس در گفت وگو با نشریه کیکر آلمان با تحقیر مدیر ورزشی PSG گفت: مایلم به مدیران پاری سن ژرمن توصیه کنم که مدیر ورزشی خود را تغییر دهند چون که وجهه خوبی برای باشگاه ندارد. پاری سن ژرمن اگر می خواهد یکی از بهترین باشگاه های دنیا گردد، نمی تواند چنین مدیر برنامه ای داشته باشد.

رئیس باشگاه بایرن مونیخ توضیح داد: ما برای فروش بواتنگ 50 میلیون یورو درخواست کردیم چون نمی خواستیم او را از دست بدهیم و می خواستیم اطمینان حاصل پیدا کنیم که پاری سن ژرمن چنین رقمی را پرداخت نخواهد کرد. همچنین می خواستیم طبق خواسته سرمربی مان (نیکو کواچ) رفتار کنیم که تمایل به حفظ ژروم داشت.

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ که از نوع رفتار مدیر ورزشی پاری سن ژرمن در مذاکرات بر سر انتقال بواتنگ به پارک دوپرنس خوشش نیامده، پس از پیروزی 3 بر صفر بایرن مقابل اشتوتگارت به شبکه تلویزیونی اسکای گفته بود: نمی خواهم به کسی توهین کنم، اما می گویم که شما نمی توانید چنین رفتاری با بایرن مونیخ داشته باشید، به خصوص وقتی که درباره بازیکنی همچون بواتنگ مذاکره می کنید.

وی اضافه کرد: اگر باید انتقالی عملی گردد، خیلی چیزها باید درست باشد، یعنی اینکه ما بخواهیم، بازیکن خودش بخواهد و باشگاه مقصد که نسبت به خرید بازیکن علاقه نشان دهد، چیزی که هرگز حس نکردیم. حتی ژروم به من گفت که تاکتیکی که پاری سن ژرمن در پیش گرفته، عجیب است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1003

به "فوتبال دنیا، حمله هوینس به مدیر ورزشی پاری سن ژرمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، حمله هوینس به مدیر ورزشی پاری سن ژرمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید