قطار ارزان تهران استانبول با کروز دریاچه وان!

به گزارش مهسان بلاگ، آیا ایران به ترکیه قطار دارد؟ اگر پرواز، شما را تنها به مقصد می رساند و در طول راه تنها آسمان و ابرها را می بینید. سفر زمینی به ترکیه با قطار به شما اجازه می دهد تا از هر آنچه که روی زمین وجود دارد، دیدن کنید. راستا قطار تهران استانبول با جاذبه های ترکیه و ایران پر شده است. سفری لذت بخش برای افرادی که عاشق تماشای طبیعت روی زمین هستند. یا حتی از پرواز می ترسند! سفر با قطار راحتی بیشتری به نسبت اتوبوس یا حتی هواپیمای پراسترس با تکان های شدید دارد.

قطار ارزان تهران استانبول با کروز دریاچه وان!

بیشتر گردشگران، استانبول ترکیه را مقصد نهایی سفر خود می دانند؛ در صورتی که استانبول غربی ترین و دورترین شهر توریستی ترکیه به ایران است. پرواز مستقیم استانبول از تهران به شما اجازه بازدید از زیبایی های جهت مابین دو کشور را نمی دهد. در جهت قطار مسافربری تهران استانبول امکان تماشای زیبایی های هر شهر و ایستگاه را دارید.

با قطار تهران به استانبول دیگر قرار نیست که سفر شما همانند پرواز استانبول یک ساعته تمام شود. پیشنهاد می دهیم که تا انتهای این مقاله مجله گردشگری خبرنگاران را بخوانید تا با جهت ترکیه با قطار را بشناسید. سفری که بیشتر از یک روز طول می کشد اما تمام طول سفر پر از تفریح، جاهای دیدنی و تجربه ای جدید است.

چرا سفر به ترکیه با قطار تهران به استانبول؟

ترکیه از همسایه های ایران بوده که نیاز به ویزا را برای مسافران ایرانی راحت کرده است. از طرفی به خاطر پایین بودن هزینه های سفر و نزدیکی فرهنگ و آداب و رسوم مردم ترکیه با ایرانیان این محبوبیت بیشتر شده است. با راه اندازی قطار تهران استانبول و تبریز وان در 97 و 98 مسافران ترکی و ایرانی، قدرت انتخاب بیشتری دارند. تنها کافیست برای خرید بلیط قطار تهران استانبول 98 به آژانس های فروش بلیط قطار مراجعه کنید. آژانس های معتبری مانند خبرنگاران فروش بلیط قطار ایران ترکیه را انجام می دهند. امکان خرید آنلاین و ارز ریالی به ازای یورو برای هر تاریخی که می خواهید از مزایای سفر به ترکیه با قطار است.

از طرفی کمتر شدن هزینه های حمل و نقل به ترکیه با قطار به جای پرواز استانبول روی دیگر این سکه است. ویژگی که امکان سفر برای افراد بیشتری را فراهم می کند.

توقف در جهت قطار تهران استانبول در کدام ایستگاه هاست؟

منظور از جهت قطار تهران استانبول رسیدن به آنکارا و در نهایت ادامه جهت تا پرطرفدارترین شهر ترکیه است. قطار تهران آنکارا از جهتی با طبیعتی زیبا گذر می کند. ایستگاه هایی که قطار تهران آنکارا در آن ها توقف دارد را در جدول زیر خواهید دید.

قطار تهران وان به ایستگاه تبریز که می رسد، 4 ساعت توقف دارد. در این ایستگاه کارهای مربوط به پاسپورت و ویزای ترکیه انجام می شود. هزینه عوارضی خروج از مرز از مسافران گرفته می شود. مسافرانی که از تبریز بلیط خود را تهیه کرده اند، به قطار سوار می شوند؛ چنین دلایلی توقف طولانی در تبریز را سبب می شود. مدت زمان سفر با قطار از تهران به آنکارا 60 ساعت یعنی 3 روز طول می کشد. کسانی که علاقه مند به سفرهای زمینی هستند، پیشنهاد می دهیم مطلب جهتهای زمینی برای سفر به خارج کشور را مطالعه کنند.

کروز دریاچه وان، از جاذبه های جهت قطار تهران استانبول

در سفر به ترکیه با قطار تهران آنکارا پس از رسیدن به ایستگاه وان، مسافران سوار کروز دریاچه وان می شوند. پس از قایق سواری 4 ساعته به اسکله تات وان می رسند. از آنجا دوباره سوار قطار شده و به آخرین ایستگاه یعنی آنکارا می رسند. مسافران با خرید بلیط قطار تهران آنکارا، هزینه بلیط قایق سواری را هم می پردازند. با این سفر، نه تنها از جاذبه های طبیعی طول جهت دیدن می کنید، بلکه تماشای دریاچه وان را هم از دست نمی دهید.

جهت قطار تهران استانبول با دو قطار تهران وان و تهران آنکارا 3 روز در هفته انجام می شود. مدت زمان سفر قطار تهران وان 20 ساعت خواهد بود. برای خرید بلیط قطار آنکارا روزهای چهارشنبه هر هفته را بگردید. قطار تهران وان هم، روزهای دوشنبه و 5شنبه حرکت دارد.

برای برگشت از ترکیه به ایران با قطار هم می توانید سفر با قطار را انتخاب کنید. قطار آنکارا تهران روزهای پنج شنبه از آنکارا حرکت می کند.

هزینه ها و قیمت بلیط قطارهای ایران ترکیه

از تهران و تبریز 2 قطار حرکت برای دو مقصد آنکارا و وان حرکت دارند. جهت قطار تهران استانبول از ترکیب این قطارها با روش های دیگر سفر تشکیل شده است. از هیچ سایتی نمی توانید بلیط قطار تهران استانبول را خریداری کنید. گردشگرانی که قصد سفر به قطار به استانبول را دارند، باید به یکی از روش های زیر اقدام کنند:

  • خرید بلیط قطار تهران آنکارا و ادامه جهت آنکارا به استانبول با اتوبوس یا ماشین
  • خرید بلیط قطار تبریز وان و ادامه جهت با پروازهای داخلی ترکیه، اتوبوس یا ماشین

براساس تعریف بالا، امکان خرید بلیط قطار تبریز استانبول به صورت مستقیم وجود ندارد. همانطور که امکان خرید بلیط قطار تهران استانبول را ندارید. بیشتر آژانس هایی که خبر از خرید بلیط قطار استانبول یا ترو استانبول با قطار را می دهند، تنها تا آنکارا می روند. ادامه جهت آنکارا تا استانبول به روش های دیگری که گفته شد، انجام می شود. بیایید کمی به این موضوع به دید مثبت تری نگاه کنیم. تنوع جاذبه با وسایل حمل و نقل عمومی را در جهت قطار تهران استانبول خواهید دید. کسانی که به دنبال سفر به استانبول هستند، در هزینه سفر زمینی به ترکیه می توانند صرفه جویی کنند. به این صورت که هزینه رفت و برگشت به استانبول با قطار از هزینه خرید بلیط هواپیما استانبول یک طرفه بسیار کمتر خواهد بود.

آیا امکان خرید بلیط قطار تهران استانبول وجود دارد؟

برای رسیدن به استانبول بایستی بلیط قطار تهران آنکارا را خریداری کنید. قیمت بلیط قطار تهران آنکارا 98 از 720 هزار تومان کمتر خواهد بود. پس از رسیدن به آنکارا، برای ادامه جهت، می توانید به سراغ پروازهای داخلی ترکیه بروید. هزینه پروازهای داخلی ترکیه بسیار ارزان تر از پروازهای بین المللی و حتی نرخ بلیط قطار تهران استانبول خواهد بود. به فرودگاه آنکارا رفته و پرواز استانبول را خریداری کنید.

روش دوم، خرید بلیط قطار سریع السیر آنکارا استانبول است. از راه آهن آنکارا این بلیط را تهیه کنید و 5 ساعت دیگر جهت آنکارا تا استانبول را ادامه دهید. دقت داشته باشید که بلیط قطار آنکارا برای ایستگاه های راه آهن مختلفی در استانبول فروخته می شود. می توانید در مطلب سفر به ترکیه با قطار تفاوت ایستگاه های راه آهن استانبول را بخوانید.

  • کرایه ماشین و اتوبوس هم از دیگر روش های طی کردن این جهت است.

قیمت بلیط قطار تهران وان 98، ارزان ترین هزینه سفر به ترکیه

2 روز در هفته امکان خرید بلیط قطار تهران به وان را دارید. قیمت بلیط ترکیه با قطار به مقصد وان حدود 350 هزار تومان خواهد بود. برای خرید بلیط قطار تهران آنکارا یا بلیط قطار تهران وان می توانید با شماره 8540 021 آژانس خبرنگاران تماس بگیرید. مشاوران ما در آژانس شما را راهنمایی می کنند و سوالات پیش آمده را پاسخ می دهند. همچنین امکان خرید بلیط قطار ایران ترکیه را برای افراد مختلف فراهم می کنند. از هزینه های جانبی این سفر، پرداخت عوارض خروج از کشور در ایستگاه مرزی است.

  • نوع قطار در جهت تهران آنکارا چیست؟

قطار تهران آنکارا قطاری 3 ستاره با کوپه های 4 تخته است. قطار 4 تخته البرز در جهت تهران استانبول حرکت دارد و دارای میان وعده رایگان برای مسافران است. این قطار رستوران داشته و می توانید وعده های غذایی خود را در طول سفر به استانبول خریداری کنید.

  • از تهران تا استانبول با قطار چند ساعت است؟

مسافت تهران تا استانبول با قطار تهران آنکارا بیش از 60 ساعت خواهد بود. تهران تا آنکارا 2 روز زمان می برد و از آنکارا تا استانبول با اتوبوس 5 ساعت در راه هستید. پرواز آنکارا به استانبول هم یک ساعت زمان می برد. می توانید بلیط هواپیما آنکارا استانبول را از سایت خبرنگاران خریداری کنید.

تمام مزایای سفر با قطار به ترکیه را در این مقاله مرور کردیم. جهت قطار تهران استانبول را به شما توضیح دادیم و گفتیم که امکان خرید بلیط قطار تهران آنکارا را خواهید داشت. بنابراین در تور استانبول با قطار، منظور سفر به آنکارا با قطار خواهد بود. ادامه جهت با اتوبوس یا دیگر وسایل نقلیه اتفاق می افتد! همچنین جاذبه های قطار تهران آنکارا را نام بردیم. با تمام این اطلاعات، امکان مقایسه و انتخاب روش های سفر به ترکیه را خواهید داشت. در کامنت ها برای ما و دیگر خوانندگان از تجربه سفر به ترکیه با قطار خود بنویسید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: الی گشت
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 17431

به "قطار ارزان تهران استانبول با کروز دریاچه وان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطار ارزان تهران استانبول با کروز دریاچه وان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید