قیمت بلیت رفت و برگشت مشهد به نجف یک میلیون و 500 هزار تومان معین شد

به گزارش مهسان بلاگ، دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی گفت: برای راحتی مسافران در ایام ماه محرم سقف بلیت مشهد به نجف به صورت یک طرفه رفت 750 هزار تومان و به صورت رفت و برگشت یک میلیون و 500 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

قیمت بلیت رفت و برگشت مشهد به نجف یک میلیون و 500 هزار تومان معین شد

مجید فرقانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهدمقدس گفت: در هفته گذشته تعدادی شکایت از آژانس های هواپیمایی از سمت مشتریان آنها به دست انجمن خدمات هوایی سفر و سازمان میراث فرهنگی خراسان رضوی رسید که اقدامات لازم برای احصاء خسارات شاکیان و استرداد آن ها در دست انجام است.

وی اعلام نمود: برخی از شکایات مطرح شده در حوزه تورهای مسکو و سن پترزبورگ بوده که افراد به مطابقت نداشتن خدمات در مقصد با موارد ذکر شده در قرارداد تور اعتراض داشته اند.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات هوایی سفر خراسان رضوی ادامه داد: همچنین برخی از شکایات در حوزه تورهای برگزار شده ترکیه بوده که در اعتراضات افراد تعجیل و یا تأخیر در پرواز ذکر شده است.

فرقانی اعلام نمود: علاوه بر این ها برخی از شکایات در مورد بلیت های نجف و خدماتی که در عراق قرار بوده به مسافران داده شود ذکر شده که برای تمام امور مربوط به آن اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی اعلام نمود: همچنین برای راحتی مسافران در ایام ماه محرم سقف بلیت مشهد به نجف به صورت یک طرفه رفت 750 هزار تومان و به صورت رفت و برگشت یک میلیون و 500 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 36235

به "قیمت بلیت رفت و برگشت مشهد به نجف یک میلیون و 500 هزار تومان معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت بلیت رفت و برگشت مشهد به نجف یک میلیون و 500 هزار تومان معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید